PromZ Magazine 4-2016

58 no t e z Spreek je jouw doelgroep in een e-mail persoonlijk aan, dan is het niet meer dan logisch dat hij of zij een cadeau of direct mail ontvangt met dezelfde, persoonlijke tone of voice. IGO Post bedrukt zijn promotionele producten nu desgewenst ook met de naam van de ontvanger. “Dankzij customization kun je ook ‘standaard’ artikelen uniek maken,” aldus IGO Post. Sander Tuinte is sinds 1 oktober 2016 in dienst gekomen bij Webo Promotion als accountmana- ger. Tuinte (25) heeft eerder ervaring opgedaan als accountmanager voor een printerbedrijf. Het Amsterdamse Faber Vlaggen en XXL-printbedrijf Exposize zijn per 1 november samen verder gegaan onder de naam FaberExposize. Door de fusie is een van de grootste print- en signspecialisten van Nederland ontstaan, met vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Zoetermeer, Eindhoven en Stiens. Ook heeft FaberExposize vestigingen in Duitsland, Engeland, Zweden, Thailand, Chili en Mexico. Bij FaberExposize zijn 450 mensen werkzaam. Chocolademerk Tony Chocolonely heeft een winkel geopend naast zijn hoofdkantoor in Amsterdam op het Westergasterrein. In deze winkel worden alle smaken van Tony Chocolonely en merchandising te koop aangeboden. De winkel is onder meer uitgerust met een metershoge automaat en wordt bemand door medewerkers van het hoofdkantoor. Henk Jan Beltman, eigenaar van Tony Chocolonely, werd in 2014 uitgeroepen tot Amsterdamse ondernemer van het jaar. De afgelopen maanden heeft Robitex gewerkt aan een nieuwe strategische koers. De ver- nieuwde website ondersteunt het een en ander. Daar laat Robitex o.a. zijn nieuwe producten zien “van kwaliteitsproducten tot en met een uit- gebreide collectie 100% duurzame producten”. Zie www.robitex.nl . KORT KORT KORT KORT KORT KORT KORT KORT KORT KORT KORT (advertentie)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5