PromZ Magazine 1-2017

10 O p PromZ.live duik je in alles wat met actiemarketing en promotionele producten heeft te maken. Je zoekt en vindt concepten, ideeën, leveranciers, premiums, gifts & gadgets die jouw bedrijf of merk (beter) in the picture kunnen zetten bij je doelgroep. Marketeers en inkopers van multinationals, grote retailers, zorginstellingen, onderwijs tot en met de kleinere mkb-bedrijven bezoeken deze beurs om te zien hoe ze in de komende maanden hun promoties en loyaltyprogramma’s kunnen invullen, of hun klanten en eigen medewerkers kunnen motiveren of bedanken met een relatie- geschenk, kerstpakket of keuzeconcept. Alle gerenommeerde aanbieders, zo’n 200 in totaal, staan op PromZ.live. Als je in een paar uur tijd de leveranciers en de pro- ducten vindt die je nodig hebt, dan heb je een efficiënte werkdag achter de rug. Er staan heel wat generalistische en specialistische aanbieders: ze leveren promotionele producten – zowel standaard als custom made, maar er zijn er ook die loyaltyprogramma’s en webshops opzetten en beheren, voorraad houden, fulfilment Bij PromZ.live, het nieuwe event voor iedereen die zich bezighoudt met ideeën en tools voor actie- en loyaltymarketing, staat interactie centraal. Interactie tussen bezoekers en exposanten. Iedereen leert van elkaar, iedereen inspireert elkaar en draagt kennis en erva- ringen waar het gaat om actiemarketing, relatiemarketing en loyalty aan elkaar over. Zoek je 5000 paraplu’s voor een consumentenpromotie of 50 gepersonaliseerde paraplu’s alleen voor je beste klanten? Kom naar PromZ.live, the place to be voor relatiegeschenken, pro- motionele producten, gifts & gadgets. TEKST: SABINE DOELMAN regelen, kerstpakketten samenstellen en keuzeconcepten realise- ren. En vergeet het promotioneel textiel niet, al jaren één van de best scorende tools (denk aan caps, t-shirts, tassen, handdoeken, badjassen, hamamdoeken etc.) Power PromZ.live is de ‘3 in 1’ versie van wat voorheen PromZ Event, RelatieZ en Je Klant in Beweging was. PromZ.live heeft een nieuwe jas aangetrokken: dynamiek, interactie en kennis- uitwisseling zijn opvallende en belangrijke elementen in het nieuwe beursconcept. Vele ideeën voor prijswinnende spaar- en loyaltyacties van grote merken ontstonden op PromZ Event, en dat gaat nu weer gebeuren op PromZ.live, zeker weten. De power van actiemarketing en promotionele producten vind je op PromZ. live. Wist je dat het Nederlands bedrijfsleven jaarlijks een klein miljard euro besteedt aan alles wat met de inzet van promotio- nele producten heeft te maken? Dat zegt toch wel iets over de impact en het effect van het gebruik van deze producten. Amaze your senses! PromZ.live, 10 & 11 mei, Ahoy Rotterdam

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5