PromZ Magazine 1-2017

z 2017 - nummer 1 - www.promz.nl 13 even t 9 Amaze your senses! pers komen, laat staan met een recall. Doe daarom zaken met gekwalificeerde leveranciers, die hun producten weer inkopen bij toeleveranciers die over alle nodige product- en veiligheidscer- tificaten beschikken. Compliance begint bij de bron en raakt de hele keten, van fabrikant tot en met het bedrijf dat de producten cadeau doet aan consumenten en zakelijke relaties. Emotie We schrijven in PromZ Magazine vaak waarom promotionele pro- ducten krachtige tools zijn: ze zijn driedimensionaal, en daarmee zijn ze anders dan alle andere reclame- en promotiemiddelen. Daardoor zijn ze onderscheidend en vallen ze op. Je kunt ze aan alle kanten zien, voelen, ruiken en (soms) horen. Promotionele producten (en dat is de verzamelnaam voor gifts, gadgets, premiums, maar ook relatiegeschenken, kerst- en eindejaars- geschenken en loyaltytools) hebben met ‘emotie’ te maken, ze raken alle zintuigen, en mede daardoor blijven ze lang hangen in het geheugen van ontvangers. Vandaar ook de slogan van PromZ. live ‘Amaze your senses’ is: als bezoeker ervaar je er de kracht van promotionele producten. Diezelfde sensatie breng je over op je klanten, relaties of medewerkers die je met die promotionele producten, gifts en gadgets in het hart wil raken. De leveranciers op PromZ.live vertellen je wat er te koop is, hoe je de producten goed kan inzetten en hoe je ze de look & feel van jouw bedrijf of merk kunt meegeven. Festival Waarom vindt PromZ.live plaats in Rotterdam, in Ahoy? Rotterdam is een levendige stad met een mix van bedrijfsleven en creatieve ondernemingen, van groot tot klein, zowel voor de consumen- tenmarkt als business to business. Dezelfde doelgroep, denk ook aan functionarissen van reclame- en promotiebureaus, bezoekt graag een evenement als PromZ.live. Ahoy roept een ‘festival’ gevoel op en dat vindt organisator Het Portaal goed matchen met PromZ.live. John Swaab (Het Portaal): “PromZ.live is een vakbeurs. De ‘festival’ uitstraling past goed bij hoe we de beurs willen organiseren en wat we willen overbrengen. Amaze your senses.” Ga naar www.promz.live voor meer informatie en om je bezoek te registreren, zodat je gratis en snel naar binnen kunt. Je kunt ook gebruik maken van de entreekaart die bij deze PromZ Magazine zit. Ahoy is goed bereikbaar, ook met het openbaar vervoer. En er is voldoende parkeergelegenheid. Actiemarketingplein Samen met het marketingplatform Demeter creëert PromZ. live de ontmoetingsplaats voor actiemarketeers. Met centraal een grote tafel voor goede gesprekken (en je kunt onderwijl je telefoon opladen). Je kunt je komende campagne voor een (gratis!) check aanbieden aan de specialisten. En loop ook eens langs bij de diverse aanbieders van tools voor een effectieve actiemarketingcampagne. GadgetZone In de GadgetZone zie je de nieuwste gadgets en originele rela- tiegeschenken van de standhouders op de beurs. Stem mee om te bepalen wat jij het beste en meest innovatieve product op PromZ.live vindt, de verkiezing van the Product of the Year. Specialistenstraat Passie voor een product. In de Specialistenstraat zijn circa 50 leveranciers verzameld die elk gespecialiseerd zijn in één specifiek relatiegeschenk of een promotionele productgroep. BrandZ Pavilion In het BrandZ Pavilion kun je advies van fabrikanten/toele- veranciers van merkproducten krijgen over hoe deze ingezet kunnen worden als relatiegeschenk of premium. Seminarlounge In de seminarlounge vloeit kennis vergaren en ontspanning samen. Een creatieve omgeving waarin je korte seminars kunt volgen over actuele onderwerpen. Zie www.promz.live (bij bezoekers) voor de onderwerpen, sprekers en aanvangstijden. Machinepark Wat komt er allemaal kijken bij het bedrukken van textiel, promotionele producten en relatiegeschenken? Normaal gebeurt dit achter gesloten deuren, maar op PromZ.live kun je de machines aan het werk zien. Op welke stoffen kun je goed drukken? En met welke druktechniek? Op welk textiel kun je beter borduren? Wat kan wel en niet? De experts kun- nen het je allemaal vertellen. iStockphoto

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5