PromZ Magazine 1-2017
2017 - nummer 1 - www.promz.nl 7 10 PromZ.live, 10 & 11 mei, Ahoy Rotterdam. Amaze your senses! PromZ.live is het nieuwe event voor iedereen die zich bezighoudt met ideeën, inkoop en tools voor actie- en loyaltymarketing. 14 Promoties maken mensen blij!’ Wie zei wat over loyalty, gifts & gadgets? 18 Hema speelt de loyaltykaart. De winkelketen heeft nu ook zijn klantenpas. Voordeel voor de klant. En kennis over de klant. 23 Facebook doet ’t met 4000 paar ‘eigen’ sneakers. 24 De top-15 van ‘hotte’ promotionele producten van de redactie van PromZ Magazine. 31 Kenmerken van de klant. De robots komen er aan… 32 De power van partnerships: de top-5 en tips. 36 Spaaracties: van likken naar tikken. 38 Diamant zet ‘het nieuwe frituren’ in the picture. 44 Wat doen leveranciers van promotionele producten aan het ondersteunen van goede doelen en navenante activiteiten? Hun core business draait om ‘geven’. Wat ’geven’ ze zelf? Column 48 Charles Borremans (Goud Uberconnected) over De Grote Verandering. “Ook in onze eigen professie, sales promotion en actiemarketing, worden we er onvermijdelijk mee geconfronteerd.” ClassicZ 52 Promotie-icoon Unilever. Consistent promotiebeleid, maar weinig echte krakers. 60 Relatiebeheer: waarom en hoe? Column 62 Kees-Jan Rozestraten (De Combinatie van Factoren) over het te veel misbruikte woordje ‘tot’ – en nog meer. 65 GadgetZ 78 SpecialistZ 80 NoteZ 83 Beurscatalogus. Alles over PromZ.live 44 Wat doen leveran- ciers van promotio- nele producten aan het ondersteunen van goede doe- len en navenante activiteiten? 52 Promotie-icoon Unilever. Consistent, maar weinig echte krakers. 60 Relatiebeheer: waarom en hoe? 38 Diamant zet ‘het nieuwe frituren’ in the picture p r o m z INHOUD 23 Facebook doet ’t met 4000 paar ‘eigen’ sneakers.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5