PromZ Magazine 1-2019

z 2019 - nummer 1 - www.promz.nl 7 ‘We zoeken ook naar nieuwe manieren om te bewegen. Sport past niet alleen binnen een gezonde levensstijl, maar moet ook leuk en een originele beleving zijn.’ (Lieke Lamb, TrendWatcher.com, pag. 18) WIE ZEGT WAT? ‘Oogjes dicht, snaveltjes toe’ (Meneer de Uil, pag. 14) ‘VRAAG NIET OM NAMAAK. DAT KAN U (EN UW LEVERANCIER) DUUR KOMEN TE STAAN.’ (mr Alexander Singewald, Singewald Consultants Group, pag. 35) ‘Te lang wachten kan ook weer risico’s creëren. En heeft doorgaans ook een hogere prijs als gevolg. Maak geen ‘spoedje’ van de order als het niet nodig is.’ (Ed van Eunen, One Question, pag. 38) ‘Consumenten zullen, mede door overheidsmaatregelen en bewust- wording, andere koopbeslissingen gaan nemen. En dat betekent dat de hele keten, van producenten tot retailers, ook anders te werk zal moeten gaan.’ (Niels Braat, De Combinatie van Factoren, pag. 61) ‘Gedurende het jaar proberen we een mooie mix van acties aan te bieden aan onze klanten. Dit kunnen prijscampagnes zijn, maar ook loyaliteitscampagnes zoals De Fabeltjeskrant. Je zoekt dan naar iets wat een brede doelgroep aanspreekt.' (Rianne van Beek, senior-adviseur corporate communicatie PLUS, pag. 14) ‘De S’FANmuts past goed in het merkbeeld van de supermarkt, omdat Jumbo klanten wil inspireren om gezonder te leven. Daar past ook de samenwerking met de schaatsploeg van Sven Kramer bij.’ (Susan Versteeg, adviseur corporate communicatie Jumbo, pag. 28) ‘De grote merken testen hun campagnes wel. Maar bij veel organisaties gebeurt dat niet. Maar testen helpt om een onderbouwde beslissing te nemen.’ (Martin de Winter, Hokra, pag. 56)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5