PromZ Magazine 2-2019
3 2019 - nummer 2 - www.promz.nl 9 Wie Zegt Wat In Dit Nummer? 12 Hoe het hip werd om kleding te dragen van Febo, Lidl en Zeeman. De power van het logo. 16 Awards voor de Beste Leveranciers van 2019. 19 Column. Niels Braat. Digitalisering als accelerator van promoties. 24 Premiums helpen goede doelen aan meer donateurs. 29 Wie Zei Wat over Kerstpakketten & Eindejaarsgeschenken? 30 Kerstpakketten en eindejaarsgeschenken. De herwaardering van gezelligheid. 33 Christmas around the world. Over de hele wereld wordt kerstmis geassocieerd met saamhorigheid. Geven en ontvangen hoort bij kerst. 39 X-mas 2019. Intro overzicht kerstpakketspecialisten. 50 Antoin van Delst (Florisgifts): ‘Geef mij maar het kerstpakket dat het warme gevoel overbrengt dat je baas aandacht heeft besteed aan een cadeau voor jou, en voor dat speciale uitpakmoment thuis zorgt.’ 55 Topcon werkt internationaal met webshop. 57 Ingmar Emmen (Art Poetry & Design): ‘Het gaat om echte waardering.’ 60 Column. Kees-Jan Rozestraten. Een zomerdag met ‘Beter Adverteren’ van Casson. 65 Special sport sponsoring 73 Sport GadgetZ 76 Kiezen voor een kortingsactie of promotionele actie? 79 Oranje Leeuwinnen scoren ook met inhaakacties. 84 GadgetZ 94 NoteZ 99 ProductZ Finder: honderden producten en hun leveranciers p r o m z INHOUD 16 24 33 50 60 Awards voor de Beste Leveranciers van 2019 Premiums helpen goede doelen aan meer donateurs Christmas around the world. Over de hele wereld wordt.. Antoin van Delst (Florisgifts): ‘Geef mij maar ........ Column. Kees-Jan Rozestraten.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5