PromZ Magazine 1-2020

74 no t e z Op #raamvisite met Kruidvat Luiertaart Kruidvat haakt met haar nieuwe online campagne ‘Kruidvat Luiertaart’ in op #raamvisite en geeft zo aanstaande en kersverse ouders in coronatijd een steun- tje in de rug. Zo beleven veel jonge stellen onzekere tijden en maken zij zich zorgen over de bevalling en de gezondheid van hun baby. Postcode Loterij steunt lokale ondernemer via speciale prijzenpot De lokale ondernemer is vaak het hart van de buurt. De koffiezaak, de groente- boer, de bakker; zij geven karakter aan de buurt en zijn met hun verbindende kracht belangrijk voor de leefbaarheid. Touch Incentive Marketing heeft in opdracht van de Nationale Postcode Loterij 2 cadeaukaarten ontwikkeld gericht op het ondersteunen van lokale ondernemers; • De Lokaal Verscadeaukaart; € 10,00 vrij te besteden bij de daarvoor aangesloten lokale versspecialisten! Lees meer op https://lokaal- verscadeaukaart.nl/ • De IJscadeaukaart: € 7,50 te besteden bij meer dan 1.700 locaties in heel Nederland. Lees meer op https://www.ijscadeaukaart.nl/ Veel van deze ondernemers voelen namelijk, net als veel andere Nederlanders, de gevolgen van het coronavirus. De Postcode Loterij heeft gekeken hoe zij naast de goede doelen ook de lokale ondernemers tot steun kan zijn. Dit doet zij door de reguliere prijzenpot van de komende trekkingen uit te breiden met honderdduizenden cadeaukaarten ter waarde van in totaal 17,5 mil- joen euro. Deze zijn door de winnaars naar eigen inzicht te besteden bij restaurants en winkeliers in de buurt. Eerder maakte de Loterij bekend in deze zorge- lijke tijden extra schenkingen te doen aan de Voedselbanken en het Crisisfonds voor kwets- bare kinderen thuis. Dat is reden voor Kruidvat om hen extra in het zonnetje te zetten. De video die als onderdeel van de campagne wordt verspreid via Facebook, Instagram en Youtube heeft inmiddels een groot bereik. In het filmpje is te zien hoe een pas bevallen stel wordt verrast door hun twee beste vrienden voor een wel heel bijzondere (k) raamvisite. In de video gaat Kruidvat op bezoek bij kersverse ouders met ‘De Kruidvat Luiertaart’. In gezelschap van twee van hun beste vrienden worden vader Romano en moeder Shawnee van baby Jaylinn thuis overvallen. Het stel is volledig overrompeld door de aaneenschakeling van verrassingen die hierop volgt. Zo delen hun dierbaren op een groot tv-scherm videoboodschappen met hen, waarin ze laten weten er helemaal voor het jonge gezin te zijn, ook al kunnen zij niet fysiek bij elkaar zijn. De (k)raam- visite wordt afgesloten met schenken van een enorme luiertaart en Kruidvat luiers, zodat de kersverse ouders zich dáárover in elk geval geen zorgen hoeven te maken. “We beleven uitzonderlijke tijden en ook in deze periode wil Kruidvat er voor haar klanten zijn. Zo maken veel aanstaande en jonge ouders zich zorgen over de beval- ling en over de kraamtijd. De geboorte van een kind is één van de meest bijzondere momenten in je leven, dat je het liefst samen met je familie en vrienden wil beleven. In deze verwarrende tijd is dat niet vanzelfsprekend en daarom willen wij deze stel- len, maar óók hun familieleden en vrienden een hart onder de riem steken”, vertelt Joke Ploeg, Campagne Manager van Kruidvat. BEKIJK HIER ONLINE DE PROMO MOVIE

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5