PromZ Magazine 1-2020

z 2020 - nummer 1 - www.promz.nl 9 ‘Kijk, wij moeten het als bedrijf hebben van onze persoonlijkheid. Mensen kiezen voor ons om wie wij zijn en de manier waarop wij voor klanten werken, in combinatie met de creativiteit en kwaliteit die wij leveren.’ (Natalie Bakker en Sandra Peters, Alert Promotie, pag. 35) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER ‘Op het moment dat je deze mondkapjes hier op de markt brengt, ben je medeverantwoordelijk voor de veiligheid en gezondheid van de mensen die ze gebruiken.’ (Caspar ter Horst, ProductIP, pag. 11) ‘Babyboomers zijn in absolute cijfers de grootste generatie, al vele jaren. Maar.... veel marketeers zweren bij jong.’ (Fons van Dyck, trendwatcher, pag. 23) “Ook de sfeer van het bedrijf zou door moeten schemeren op de thuiswerk plek” (Lisette Erdtsieck, pag. 61) ‘Ga je bergbeklim- men met een touw dat alleen lijkt op een berg- beklimmerstouw? Of wil je garanties dat dat touw jou gaat houden. Ik denk het laatste.’ (Caspar ter Horst, ProductIP, pag. 11) ‘ Om veiligheidsredenen riep Albert Heijn klanten op om bij voorkeur digitaal te sparen. Wie de app nog moest downloaden, kreeg vijf zegels cadeau.’ (Wilco de Bie, Magneds, pag. 19) ‘Misschien is het straks wel heel waardevol om bij te dragen aan de studie van het kind van je zakenrelatie.’ (Justien Marseille, futurist, pagina 31)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5