PromZ Magazine 2-2020
z 2020 - nummer 2 - www.promz.nl 9 ‘Nu kan het bijna niet anders dan dat er wederverkopers gaan sneuvelen.’ (Frank Visser, eigenaar Bovi, pag. 58) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER ‘We gaan altijd uit van eigen kracht, van de producten die de ‘helden’ in elke campagne zijn.’ (Michiel Rijshouwer, Managing Director bij bureau Persuade, pag. 14) ‘Het vervelende met mondmaskers is: je merkt er niet direct iets van als ze niet goed zijn.’ (Caspar van der Horst, Product IP, pag. 29) ‘Als je loyaliteit wilt moet je een labrador kopen.’ (Lodewijk van der Peet, Business Creative @ BrandBase, pag. 35) ‘Ook de giststammen van grote Nederlandse brouwers, die zwaar geheim zijn, liggen veiligheids- halve opgeslagen in Freising.’ (Bas Besselink, general marketing & sales manager bij Bier&cO, pag.10) ‘Als je bonje wilt in de tent, moet je onder het mom van de crisis het kerstpakket laten schieten.’ (Dick Brandwijk, eigenaar van Brandwijk Kerstpakketten, pag. 37) ‘Ik kijk met een frisse blik naar trends en houd geen enkele rekening met allerlei mitsen en maren, die mijn opdrachtgever eventueel kan hebben.’ (Jeanette Bos, trendwatcher, pag. 24)
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5