PromZ Magazine 3-2020
2020 - nummer 3 - www.promz.nl 3 07 Voorwoord 09 Wie zegt wat in dit nummer? 10 De eigenzinnige koers van telecom-provider Ben. 18 Bloopers en blunders in sales promotion. 23 Boekbespreking ‘It could only be Heineken’, 100 voorwerpen & verhalen. 24 Zaakado: “Toen iedereen toiletpapier aan het hamsteren was, waren wij ideeën aan het hamsteren”. 30 Cadeaukaart: presentje met vele gezichten. 38 Duurzaamheid in promotioneel textiel. De stand van zaken. 45 Column Lodewijk van der Peet. 46 Join the Pipe wil Avondvierdaagse nieuwe impuls geven. 49 Column Sak van der Boom. 51 Coronakansen. Een brainstorm met marketeers en creatieven. 54 De achtergrond van de fusie tussen BeGlobal en Intercedé. 56 Interimage winnaar van de PromZ Premium Campagne 2020 met ‘raceblocks’ voor DekaMarkt. 60 GadgetZ 63 Notez 67 ProductZ Finder p r o m z INHOUD 10 23 30 46 De eigenzinnige koers van telecom- provider Ben. Boekbespreking ‘It could only be Heineken’ Cadeaukaart: presentje met .... Join the Pipe wil Avondvier- daagse 56 Interimage winnaar van de PromZ Premium...
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5