PromZ Magazine 3-2020
z 2020 - nummer 3 - www.promz.nl 9 “Het is dus niet alleen een productbenadering, maar het is veel meer dan dat. Door het lidmaatschap van IPPAG kunnen de klanten van Intercédé ook gebruik maken van het internationale netwerk van BeGlobal.” (Cocky Schalk, commercieel verantwoordelijk voor BeGlobal Intercedé, pag 54) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER “Toen iedereen toiletpapier aan het hamsteren was, waren wij ideeën aan het hamsteren om te kijken wat er allemaal mogelijk was.” (William Schildwacht, eigenaar Zaakado, pag. 24) “De plastic kaartjes staan ter discussie. En de kosten wegen ook mee.” (Dennis van den Berg, oprichter en directeur van Touch Promotions, pag. 33) “Veel premiumcampagnes zijn volledig inwisselbaar. Sparen voor pannen komen we tegen bij Albert Heijn, Jumbo, Vomar en zo kunnen we nog wel even doorgaan. (jury PromZ Premium Campagne 2020, pag 57) “Iedereen zich wel eens ergert aan mensen die te veel met hun mobiel bezig zijn aan tafel, in bed, op feest- jes en in het verkeer.” (Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications T-Mobile, Tele2 & Ben, pag. 13) “Zo kunnen we dus bijna een miljoen mensen bewust maken van de rotzooi in de natuur en er ook direct iets aan doen.” (Geraldo Vallen, oprichter Join the Pipe, pag. 47) “De plastic flessen worden vermalen om te kunnen worden gebruikt in textiel. Maar als je dat textiel gaat wassen, komen er plastic microdeeltjes vrij. Die komen alsnog in het oppervlaktewater terecht.” (Esther Smit, mede-eigenaar Oxious, pag. 41)
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5