PromZ Magazine 1-2021
2021 - nummer 1 - www.promz.nl 7 05 Voorwoord 09 Wie zegt wat in dit nummer? 10 Miele toont ballen in de merkactivatie. 20 Frank Glas van Logochoc leeft met zijn werk. 26 Het voordeel van de Benelux acties van Prince. 31 Column Martin de Winter. 33 Column Sak van der Boom 35 Het grote BBQ onderzoek. 41 Column Lodewijk van der Peet. 43 Thema: ‘home cooking’ 47 Thema: ‘duurzaam & eco’ 52 Aware biedt oplossing voor het gebrek aan transparantie. 56 Creatief in coronatijd. Van thuiswerkpakketten tot stempotloden. 60 The Bastard is op zoek naar partners ‘to make BBQ great together’. 64 GadgetZ 68 Notez p r o m z INHOUD 10 26 35 52 Miele toont ballen in de merkactivatie. Het voordeel van de Benelux acties van Prince. Het grote BBQ onderzoek. Aware biedt oplossing voor het gebrek aan... 60 The Bastard is op zoek naar partners
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5