PromZ Magazine 1-2021
z 2021 - nummer 1 - www.promz.nl 9 “Hij had zijn vrouw geleerd met The Bastard te koken en ze was er zo goed in, dat hij zich niet meer kon onderscheiden. Of wij daar iets aan konden doen.” (Jeroen Wesselink, eigenaar 200 Fahrenheit, pag. 60) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER “Toen mijn broer hier nog werkte hielpen we elkaar in het bewaken van onze vrije tijd. Ik kan het werk zelf moeilijk loslaten.” (Frank Glas, eigenaar Logochoc, pag. 25) “We willen voorkomen dat wij medeverantwoordelijk zijn voor het plastic afval in onze oceanen.” (Marriëtte van Wagensveld, eigenaar Complementair, pag. 57) “De weg naar sales loopt langs de emotionele route, je moet eerst het hart van de consument zien te raken.” (Reuben Alexander, creatief brein van het bureau Buutvrij for life, pag. 13) “Er komt een nieuwe generatie aan de macht. Er gaat echt iets veranderen.” (Feico van der Veen, oprichter The Movement, pag. 55) “Het nadeel van zo’n aanpak is dat bepaalde ideeën voor premiums in het ene land wel en het andere niet aanslaan.” (Kevin Somers, brand manager Prince Benelux. pag. 29)
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5