PromZ Magazine 3 - 2021

z 2021 - nummer 3 - www.promz.nl 9 “Al die mensen kopen alleen omdat ze fan zijn van een merk, maar het product dat ze kopen moet ook wel de merkbeleving hebben die daarbij past.” (Milko Koot, commercieel directeur Fox originals, pag. 51) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? “Ik hoef geen rieten kap en ik kan maar op één stoel tegelijk zitten…. We werken nu om te leven en leven niet om te werken.” (Isabel en Niels Peters, eigenaren Promo-Art, pag. 19) “Die spaghettimeter is een onbedoeld symbool. Los van het feit dat hij van plastic is, hij voelt als waardeloos. Als in zonder waarde.” (Lodewijk van der Peet, pag. 41) “Volgens GfK had in 2010 een derde van de Jumbo-klanten aan een WK-spaaractie van een concurrerende supermarkt deelgenomen. Dat resulteerde in 6% omzetverlies voor Jumbo bij deze groep klanten. Jumbo heeft haar lesje geleerd en staat inmiddels vooraan bij oranje-acties.” (Ed van Eunen, One Question, pag. 15) “Eerst was duurzaam hip, nu wordt het beschouwd als noodzakelijk, als normaal.” (Martine Tempels, Gift for Good Card, pag. 39) “Het is de bedoeling dat de ander even stilvalt en dat bereik je met iets aparts.” (foodtrend-analist Anneke Ammerlaan van Vision on Food, pag. 29) “We vertrekken van de kwaliteit die we ook zelf willen hebben in ons dagelijks leven.” (Dennis De Roover, Head of Global eCommerce & Business Planning bij Duvel-Moortgat, pag. 59)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5