2022 - nummer 2 - www.promz.nl 7 05 Voorwoord 09 Wie zegt wat in dit nummer? 10 Niko Koffeman over Those Vegan Cowboys: dit wordt de grootste revolutie ooit in de voedselsector. 18 Dossier: Product PromotieZ deel 2: Premiums als boter bij de vis. 24 Een vreemde eend in de bijt: Coen van den Bos van Blikvanger. 30 MVO: hoe vind je het juiste goede doel? 34 X2O: de eenden van de cyclocross. 40 Het boekenweekgeschenk: een van de langstlopende premium acties. 44 Special Home & Cooking: trends in koken en tafelen. 50 Steven Baumgärtner, de grootste onafhankelijke distributeur van Duitsland, over zijn bedrijf en het belang van sustainability voor de branche. 56 20 jaar BeGlobal. 62 Nic&Mic verstaat de kunst van upcyclen. 67 Column Martin de Winter. 68 Een promotionele producten leverancier kiezen is helemaal niet eenvoudig. 71 PromZ.Live’22 76 Jos Burgers over verkopen. 78 GadgetZ 84 NoteZ p r o m z INHOUD 10 24 44 62 Niko Koffeman over Those Vegan Cowboys: Een vreemde eend in de bijt: Coen van den Bos Special Home & Cooking: trends in koken en tafelen. Nic&Mic verstaat de kunst van upcyclen. 76Jos Burgers over verkopen.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5