PROMZ MAGAZINE 01-2022

z 2022 - nummer 2 - www.promz.nl 9 “Het idee is dat mensen zó blij van je worden dat ze nog jarenlang zaken met je doen.” (Jos Burgers, pag. 76) WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? “Gezien het grote aanbod hebben veel mensen de premiums die ze jaren geleden kregen blijkbaar goed bewaard. Dat kun je van een advertentie in de Libelle niet zeggen.” (Ed van Eunen, One Question, pag. 23) “Veldrijden is een sport voor iedereen. Iedereen gaat daar naartoe, er is geen onderscheid. Het is geen elitesport, het is voor de gewone man. Dat willen we als merk ook uitstralen,” (Anja Vandendriessche, marketing director X2O, pag. 37) “‘Van gras tot glas zonder koe, dat is onze missie.” (Niko Koffeman, Those Vegan Cowboys, pag. 13) “Filantropie kan de kernwaarden van de onderneming versterken. Vaak helpt het als er affiniteit bestaat met het thema van het goede doel.” (Cees Toor, senior auditor CBF, pag. 31) “Ik probeer altijd naar mensen te luisteren maar uiteindelijk besluit ik naar wat m’n hart me ingeeft.” (Coen van den Bos, Blikvanger, pag. 27) “Die bewustwording over hoe we met onze planeet omgaan is goed merkbaar. Door een pandemie en door een oorlog die ook het Westen raakt is die beweging actueler dan ooit.” (Rabin Houben, BergHOFF, pag. 47)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5