54 Eduard van Wensen en Tom Bot begonnen in 1974 Webo. In eerste instantie waren ze vooral druk met premiums en op een gegeven moment kwamen ze met eigen producten waaronder de Wuppie. Iedereen van mijn generatie kent natuurlijk het oranje ‘beestje’, dat een enorme hype werd. Marco Stalenhoef kwam in 1989 in dienst vanWebo. “Ik weet het nog Marco Stalenhoef werkt inmiddels 33 jaar bij Webo Promotion, het bedrijf dat hij in 2004 definitief overnam. In onze markt is Webo een van de ‘steady’ namen. Het bedrijf dat wereldwijd bekend werd met de Wuppie, ging met zijn tijd mee en levert shops, voorraadruimte en fulfilment. Een trotse Stalenhoef vertelt. BIJNA EEN HALVE EEUW GEDEGEN ADVISEUR IN PROMOTIONELE PRODUCTEN WEBO PROMOTION: goed, ik kwam net uit dienst”, zo vertelt Stalenhoef enthousiast. “Eduard en Tom gingen de helewereld overmet deWuppie en Webo kon wel wat extra commerciële input gebruiken. Daarvoor werd ik aangenomen. Toen ik thuis mijn vader vol enthousiasme vertelde dat ik aan de slag ging in de relatiegeschenken en premiums schrok hij zich rot: ‘Dat ga je toch niet langer dan een half jaar doen?’ Lachend: En nu zit ik inmiddels 33 jaar in het vak.” Overname Het oranje beestje werd op een gegeven moment ondergebracht in een apart bedrijf, Wuppie International genaamd. Webo was gevestigd in Naarden Vesting en Wuppie zat samen met LoGolf en Marco Stalenhoef
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5