92 Touch Network en Mentha zetten samen de volgende stap om de organisatie te verstevigen en verdere groei te realiseren. Per 1 november 2022 wordt Sparco Loyalty Solutions toegevoegd aan de groep. De krachtenbundeling van Touch Network en Sparco versterkt de positie van de groep in de loyalty-markt en verbreedt het producten- en dienstenaanbod. LOYALTY- EN INCENTIVE SPECIALIST TOUCH NETWORK NEEMT SPARCO LOYALTY SOLUTIONS OVER Touch Network is een specialist in loyalty-, incentive- en promotie services die eind 2021 is ontstaan door het samenvoegen van de bedrijven Touch TVCC (Tickets, Vouchers, Codes, Cards), Touch IncentiveMarketing enJibeCommerce. Een investering vanMentha faciliteerde de samenvoeging en maakt, samenmet de overige aandeelhouders, de uitvoering van een versnelde groeistrategiemogelijk. Met de overname vanSparcoLoyalty Solutions is de volgende stap indeze strategie gezet. Sparcobiedt smart loyalty proposities voor bedrijven diemeer uit hun klantenbestandwillen halen, waaronder volledige loyaliteitsprogramma’s, fulfilment diensten, en logistiek.Het aanbodvanSparco focust zich op (hoogwaardige) producten, waar de expertise van Touch Networkmet name ligt bij belevingen. Na de samenvoeging zal TouchNetwork zich gaan focussen op internationale groei om zich te positioneren als een dominante Europese speler in de loyalty- en incentivemarkt. “Door de krachten te bundelen kunnen we onze bestaande en toekomstige klanten beter en breder bedienen”, stelt Dennis vandenBerg, oprichter vanTouchenCEOvanTouchNetwork. “De overname van Sparco maakt verdere uitbreiding en groei mogelijk op het gebied van product content en fulfilment, waardoor we nog steviger in de markt komen te staan. Tevens worden er diverse synergieën gerealiseerd, bijvoorbeeld op IT-gebied. Onze klanten profiteren van een solide loyalty-platformals resultaat.” BREWDOG ANTI-SPONSOR VAN HET WK MET PLUS SPAREN VOOR ORANJE PLAIDS Het van oorsprong Schotse biermerk Brewdog is de eerste anti-sponsor van hetWK in Qatar. “Voetbal is voor iedereen”, zo stelt James Watt, CEO van Brewdog namens het merk. “Maar inQatar is homosexualiteit verboden, is geseling een geaccepteerde straf en is het OKdat 6.500 arbeiders sterven bij de bouwvan voetbalstadions. Daaromstellen we alle winst die we maken op ons ‘Lost bier’ ter beschikking vanmensenrechten organisaties.We zijn er trots op anti-sponsor te zijn van de ‘WorldF*Cup’. Voor alle duidelijkheid, we houden van voetbal. Maar we houden niet van corruptie, misbruik en dood. We heffen het glas naar de spelers, de fans en naar vrijheid vanmeningsuiting. En geven een dikkemiddelvinger naar iedereen die denkt dat eenWK inQatar normaal is.” De beste warming-up voor het WK. Klanten van supermarktketen zitten er dit WKwarmpjes bij als ze sparen voor de Oranje Plaids. De plaids brengen je direct in de WK-sfeer én houden je heerlijk warm tijdens de wedstrijd. Bij elke 10 euro aan boodschappenontvang je als klant een spaarzegel. Bij inlevering van een volle spaarkaart (met 15 zegels) enbijbetaling van0.99 euro ontvang je éénOranjePlaidnaar keuze. De plaids zijnontwikkelddoor Interimage. Elkplaid is gemaakt van26 rPET-flessen. Een promotioneel product dat wat ons betreft helemaal aansluit bij deze tijd, zonder dat ermensen voor het hoofd gestotenworden.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5