PROMZ MAGAZINE 02-2023

9 WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? 2023 NUMMER 4 WWW.PROMZ.NL “Perfectie is niet nodig, als het maar menselijk is.” (Trudy Pennekeet, pag. 35) “IK HEB ALLERLEI BIJGELOOF. HIER BINNEN WORDT BIJVOORBEELD GEEN PARAPLU OPGESTOKEN, EN IK PLAN GEEN BELANGRIJKE AFSPRAAK OP DE DERTIENDE.” (Miklos Markovits, Interimage, pag. 27) “Ik liep stuk op de ambtelijke molen, tot een collega zei: Haarlem en Amsterdam zijn altijd populair, daar doen stadsbesturen minder moeite voor bewoners. In steden als Zaandam en Almere heb je meer kans.” (Daan Bleichrodt van IVN Natuureducatie, pag. 23) “JE MOET JE RELEVANTIE VOOR DE CONSUMENT CONTINU AANTONEN, ANDERS WORD JE EEN STOFFIG MERK EN VERGETEN MENSEN JE.” (Mischa Schreuder, Creative Partner Fitzroy, pag. 11) “Kenners zeggen allemaal dat TikTok’s algoritme van alle social media-platformen het beste in elkaar steekt. (Lena Bril, mediastrateeg, pag. 81)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5