93 NOTEZ NOTE TONY’S CHOCOLONELY GAAT CONCURRENTIE AAN MET O.A. M&M’S WERELDWIJDE HEINEKEN 0.0 CAMPAGNE MET MAX Tony’s Chocolonely heeft besloten ook kleine bites op de markt te brengen en gaat hiermee de concurrentie aan met o.a. M&M’s, Smarties en andere chocoladebites. Onder de naam Lil”Bits komen ze in verschillende smaken op de Nederlandse markt. Persoonlijk begrijp ik niet zo goed waarom in de UK de naam Littl’Bits gebruikt wordt. Klinkt in mijn oren veel beter en voorkomt de associatie met figuren als Lil’Kleine. Ofwel waarom meerdere productnamen in meerdere landen? Buiten de naam is het zeker een mooie line extension, die het merk ongetwijfeld goed zal doen. Dit keer geen cap of auto waarvoor te sparen is in de supermarkt, maar een wereldwijd campagneconcept voor Heineken 0.0. Hij is te leuk om niet te laten zien! En ik zie ons straks nog wel sparen voor een leuke sleutelhanger… (advertentie)
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5