PROMZ MAGAZINE 03-2023

85 NOTE (advertentie) Als trotse partner van Nestlé mag InterImage mededelen dat de Smarties Cool Creaturesset is uitgeroepen tot internationaal Confectionery Product of the Year 2023! Afgelopen week mocht Nestlé deze award in ontvangst nemen tijdens de Frontier Awards in Cannes, Frankrijk. De jury was enthousiast over de (100% plasticvrije) Smarties Cool Creatures. De travel retail-exclusive is te koop op bijna alle luchthavens wereldwijd en is speciaal ontworpen om in te spelen op de verbeelding van kinderen en hun creativiteit te stimuleren in de vorm van een kleurrijke onderwaterwereld. Met de Smarties Cool Creaturesset kunnen kinderen vier verschillende zeedieren creëren door middel van bijhorende bouwplaten, kleurpotloden, stickervellen en een speelmat. SMARTIES COOL CREATURESSET (ONTWIKKELD DOOR INTERIMAGE) UITGEROEPEN TOT INTERNATIONAAL CONFECTIONERY PRODUCT OF THE YEAR 2023 AMIGO PROMOTION WINT FD GAZELLEN AWARD BETER GOED GEJAT… Het team van Amigo Promotion uit Meppel viert een bijzondere mijlpaal. Zij zijn namelijk, door Het Financieel Dagblad, voor de eerste keer uitgeroepen tot FD Gazellen, en behoren daarmee tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland (in de regio Noord). “Deze FD Gazellen Award is niet alleen een erkenning van onze groei, maar ook een bekroning op het harde werk en het enthousiasme van ons team. We vinden ons werk al ontzettend leuk, maar dit maakt het natuurlijk helemaal af! We zijn enorm trots op deze prestatie!”, aldus het team van Amigo. Beter goed gejat dan slecht verzonnen, moeten de makers van de GIG Hard Selzer commercial gedacht hebben toen ze deze remake van de Douwe Egberts commercial uitbrachten. En gelijk hebben ze, want de campagne ging viraal. De boodschap? Grow up, don’t grow old. En daar kan ik me dan weer helemaal in vinden.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5