PROMZ MAGAZINE 03-2023

9 WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? 2023 NUMMER 6 - WWW.PROMZ.NL “NA DE TSUNAMI IN 2011 IS HUAWEI BEGONNEN MET EEN BUSINESS-CONTINUÏTEITSPROGRAMMA OM MINDER KWETSBAAR TE WORDEN VOOR VERSTORINGEN VAN DE PRODUCTIEKETEN DOOR MIDDEL VAN DIVERSIFICATIE VAN LEVERANCIERS, VOORRAADBEHEER EN FLEXIBEL DESIGN WAARBIJ COMPONENTEN EENVOUDIG ZIJN TE VERVANGEN DOOR ALTERNATIEVEN. IN COMBINATIE MET ONZE EIGEN INNOVATIEKRACHT IS DAT NU EEN SLEUTELFACTOR GEBLEKEN.” (Gert-Jan van Eck, chief operating officer van Huawei Nederland, pag. 69) “Het helpt enorm als je al wat levenservaring hebt en verder natuurlijk een prettig, toegankelijk, rustig en stabiel mens bent.” (Sophie Drenth, bestuurder bij De Externe Vertrouwenspersoon, pag. 51) “BEDRIJVEN RAKEN MEER DOORDRONGEN VAN HET IDEE DAT DE MENSEN EN DUS OOK DE KLEDING DIE ZIJ DRAGEN HET VISITEKAARTJE VAN DE ORGANISATIE ZIJN.“ (Debbie Ridelman, Business Unit Manager SA@WORK van Studio Anneloes, pag. 47) “De balans tussen privé en werk vinden we erg belangrijk. Als het thuis niet goed gaat, gaat het op het werk niet goed en andersom.” (Elisa Noè, Pasco Business & Promogifts, pag. 43) “ER ZIT EEN GROTE OVERLAP IN MIJN DOELEN EN DIE VAN TOYOTA: START YOUR IMPOSSIBLE, GELOOF IN JEZELF, DAN KUN JE HEEL VER KOMEN.” (JETZE PLAT, TRIATLEET/HANDBIKER, PAG. 15)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5