9 WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? 2024 NUMMER 2 WWW.PROMZ.NL “Ik zie gewoon geen beren op de weg. Dat is misschien wel mijn manco maar tegelijkertijd ook mijn kracht: laten we het maar gewoon proberen, dan stoot je je neus, en pas je het aan.” (Edwin Kats, PinkCube, pag. 41) “HET IS ZAAK OM GOED TE BEDENKEN WANNEER TE STARTEN EN WAARMEE, OM TE VOORKOMEN DAT HET MAGAZIJN STRAKS VOL LIGT MET OVERGEBLEVEN ITEMS.” (Martin de Winter, Hokra, pag. 25) “In de laatste 4000 jaar van ons beschavingsproces zijn we gaan nadenken hoe we naar buiten toe de indruk kunnen wekken het goed voor te hebben met de ander. (Herman Konings, trendvoorsteller, pag.19) “DE BOEKENWEEK IS HEEL BEKEND EN HEEFT EEN LANGE HISTORIE. DAN LOOP JE HET GEVAAR DAT HET EEN BEETJE SLEETS WORDT. MET EEN NIEUW CONCEPT ALS DIT, IS DAT RISICO ER ZEKER NIET.” (Marion Boxum, Stichting CPNB, pag. 15) “Een andere duidelijke eigenschap van Generatie Z is de grote behoefte aan groei. Stilstand is eng. Reden waarom alles uit het leven moet worden gehaald. Uit vriendschappen, maar ook uit het werkzame leven.” (William Burghout, onderzoeker bij GenerationJourney.nl pag. 50)
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5