100 NOTE SAMSUNG SALES PROMOTIE SMARTWATCHES BIJ BASIC-FIT ZAAKADO ISO9001 GECERTIFICEERD Hoe promoot je smartwatches in het ‘hart’ van de sportende doelgroep? Bij Basic-Fit! De activatie die ‘Galaxy Space Squat’ heet is bedacht door door Cheil Benelux en Robot Kittens was technisch verantwoordelijk voor de uitvoering. Het is een reizende activatie die in totaal 24 sportscholen aandoet. Sporters (2 per keer) kunnen squats doen voor een groot scherm om punten te scoren en kans te maken op Samsungs nieuwste smartwatch. Tijdens de squat oefening besturen de sporters allebei een ruimteschip en is het de bedoeling dat zij elkaar en deelnemers in andere Basic-Fitvestigingen verslaan. De beste sporters maken kans op een horloge. ZaaKado bestaat dit jaar 10 jaar. Een belangrijk ‘cadeau’ is het behalen van het ISO9001 certificaat. Daarmee krijgt het bedrijf officieel de erkenning voor de manier waarop klanten en collega’s van ZaaKado een bloeiend en groeiend bedrijf hebben gemaakt. ISO9001 is dé wereldwijd erkende norm op het gebied van kwaliteitsmanagement. Van inkoop tot personeelsbeleid: alle processen binnen ZaaKado voldoen aan de hoogste norm. ECOGIVING PARTNER VOOR CORPORATE IDENTITY GIFTS VAN DE UNIVERSITEIT UTRECHT Met trots kondigt EcoGiving aan dat zij sinds 1 januari 2024 de officiële partner is voor de Sustainable Identity Gifts van de Universiteit Utrecht. Deze samenwerking weerspiegelt de gezamenlijke inzet voor duurzaamheid. “Hierbij is de inzet zoveel mogelijk producten verder te verduurzamen en zelfs helemaal circulair te maken.” Aldus Marije Elschot, contract- en leveranciersmanager Universiteit Utrecht. Naast de samenwerking met de UU, zal EcoGiving ook structurele samenwerkingen aangaan met de Botanische Tuinen en het Universiteitsmuseum Utrecht. De Universiteit Utrecht streeft naar een campus waar duurzaamheid door iedereen gezien, gevoeld en beleefd wordt. Tegen 2030 is het streven om volledig circulair te zijn en afvalvrij te opereren. Met meer dan 10 jaar ervaring in de promotionele markt zijn eigenaren Arne Meerman en Jeroen Sölner overtuigd van de noodzaak om de promotionele markt te verduurzamen. “Er wordt nog altijd enorm veel plastic troep aangeboden, vooral in de promotionele markt. Het lijkt vaak goedkoper, maar deze plastic wegwerpartikelen belanden snel in de prullenbak. Door gebruik te maken van gerecyclede materialen, verminderen we de milieubelasting direct, zonder dat dit veel duurder hoeft te zijn. Naast de juiste materialen letten wij ook op onze maatschappelijke impact. Zo worden onze producten ingepakt bij verschillende sociale werkplaatsen, waar cliënten een waardevolle invulling van hun dagbesteding krijgen,” vertelt Sölner.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5