2024 NUMMER 5 WWW.PROMZ.NL 101 NOTEZ NOTE SIETSKE JANSEN (KLEIN EN STERK) NAAR ALL-WAYS PRESENT B.V. MERKBINDING VAN START TOT EINDEJAAR DE SCHENKER OVERGENOMEN DOOR EIGENAREN VAN VOS EN SETZ, BUDGETGIFT EN MAINSALES Sietske Jansen is vanaf 1 juni mede eigenaar van AllWays Present B.V. Zij zal zich met name richten op het formule management en het opbouwen en onderhouden van het klantenbestand binnen Relationz, onderdeel van All-Ways Present B.V. Jansen heeft hiervoor haar eigen onderneming ingebracht in de nieuwe B.V. In het vervolg bedient zij haar klanten vanuit de in Roosendaal gevestigde verkooporganisatie. Op dit moment telt All-Ways Present 7 vaste medewerkers. Het bedrijf richt zich met een breed assortiment op verkoop van bloemenkaartjes, wenskaarten en gifts, via ca. 1500 lifestyle winkels, souvenirshops, slijterijen, tuincentra en bloemisten door geheel Nederland. Samen met Peter van Dommelen en Thomas Gulden (die per 1 juli het team versterkt) vormt het driemanschap het MT binnen deze onderneming. Afkomstig uit een ondernemersfamilie, lonkte na zo’n 10 jaar loondienst het zelfstandig ondernemerschap. Met Klein & Sterk wist ze – vooral door haar persoonlijke contacten - in korte tijd een vaste en vooral loyale klantenkring op te bouwen. “Hetgeen ik de afgelopen jaren heb opgebouwd heb ik kunnen verzilveren met als bonus, een aandeel in een grotere, professionele organisatie,” aldus Sietske. Bovendien stelt ze veel plezier en energie te halen uit het werken in een teamverband. “We hebben binnen All-Ways Present een landelijk dekkend netwerk van vertegenwoordigers. Ik zal mijn kennis, ervaring en netwerk met het team delen zodat zij hun relaties kunnen gaan helpen met het vinden van het juiste relatiegeschenk.” Bij Compacon zijn ze trots op hun rol om – in samenwerking met THG Creative Agency – unieke merchandise voor Social Deal te creëren. De oprichters van Social Deal wilden hun medewerkers verrassen met een speciaal merchandise pakket en Compacon mocht helpen dit idee tot leven te brengen! En bij een uniek project hoort een unieke samenwerking. Dus werd er door legendarische tattoo-artist Henk Schiffmacher een exclusief custom design ontwikkeld, geheel in Social Deal-stijl. Dit unieke merchandise pakket werd in de week voor kerst aan alle medewerkers overhandigd en wordt vanaf 2024 ook gebruikt als onboardingspakket. Hierbij is er keuze uit maar liefst 25 producten. In samenwerking met THG Creative Agency is er vervolgens een webshop ontwikkeld waar voor nieuwe medewerkers deze merchandise als onboardingspakket besteld kan worden. Compacon verzorgt en beheert de voorraad en verzorgt de fulfilment, zodat iedere bestelling perfect wordt afgehandeld. Dennis van Zanten, Oeds Hiemstra en Twan Diebels – eigenaren van Vos en Setz, Budgetgift en Mainsales – hebben de activiteiten van De Schenker uit Veenendaal overgenomen. Zij zien De Schenker als een waardevolle toevoeging aan de huidige activiteiten. Binnenkort meer in een uitgebreid interview in PromZ Magazine.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5