PROMZ MAGAZINE 02-2024

9 WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? 2024 NUMMER 5 WWW.PROMZ.NL “Onderzoek eens hoeveel van je orders voortkomen uit een aanbeveling. Ik kan alvast verklappen dat de kans dat je de opdracht krijgt groter is, dan wanneer een klant je heeft gevonden via internet.” (Jos Burgers, auteur ‘Superfijne Klanten’, pag. 55) “MAAR SPELLEN HEBBEN NOOIT INGEBOET AAN POPULARITEIT. ER IS TEGELIJKERTIJD OOK ALTIJD NOG DE WENS VAN MENSEN OM MEER SAMEN TE ZIJN. DAT ZORGT ERVOOR DAT ER JUIST MEER SPELLEN GESPEELD WORDEN.” (Jeroen Nugteren, Identity Games, Hokra, pag. 36) “De macht die de bedrijfspensioenfondsen hebben en het geld, de verschillende belangen en de rol van de overheid daarin, het van het kastje naar de muur gestuurd worden…een heel bizar proces.” (Lex van den Bosch, AllGifts en Cow Company, pag.25) “BIJ ALLES WAT WE DOEN, NIET ALLEEN IN MARKETING, GAAN WE UIT VAN DE COLLECTIE. DAT KLINKT VANZELFSPREKEND, EN DAT IS HET OOK. MAAR DE KUNST IS OM VERVOLGENS MET HET VERHAAL MENSEN IN HET HART TE RAKEN.” (Nanet Beumer, Rijksmuseum, pag. 11) “De variatie wordt op prijs gesteld, dus we doen in ieder geval niet twee jaar achter elkaar hetzelfde. Vorig jaar hebben we een kerstmarkt georganiseerd waar allerlei luxe producten te kiezen waren met vouchers. Was hartstikke geslaagd, wellicht doen we het volgend jaar nog eens. Dit jaar kiezen we weer iets anders.” (Kees Jan Willeboordse, Director People & Culture bij Universal Music, pag. 71)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5