INHOUD 7 2024 NUMMER7 WWW.PROMZ.NL 12 36 50 62 75 INHOUD 05 VOORWOORD 09 WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? 11 SPECIAL: AMBACHTELIJKE PROMOTIONELE PRODUCTEN 18 DENNIS VAN DEN BERG, CEO VAN TOUCH INCENTIVE OVER 25 JAAR ONDERNEMEN 24 P&D SOLUTIONS OVER SAIL ’25 MERCHANDISE 26 COLUMN ED VAN EUNEN 28 CEO MIRCO HÄSSLICH VAN WER DEELT HOE EEN KLEIN BEDRIJF, GESTART DOOR VRIENDEN, ZICH ONTWIKKELDE TOT EEN BELANGRIJKE SPELER OP DE EUROPESE MARK. 33 MERCHADO SPEELT IN OP DUURZAAMHEIDSTREND DOOR KWALITATIEVE EN ESTHETISCHE PRODUCTEN TE LEVEREN, DIE NIET ZOMAAR IN EEN LA VERDWIJNEN. 36 DE KOPPELING TUSSEN FYSIEKE EN DIGITALE PRODUCTEN BIEDT OP PROMOTIEGEBIED EEN REËEL PERSPECTIEF. MAAK KENNIS MET HET DIGITALE VERZAMELOBJECT. 40 VIJF DIENSTVERLENERS IN DE VAKGEBIEDEN LOYALTY, CUSTOMER ENGAGEMENT EN ZAKELIJK SCHENKEN GEVEN HUN KIJK OP DE EFFECTIVITEIT VAN GIFTS EN INCENTIVES. 50 ALS DE EMMER OVERLOOPT. HOE GA JE OM MET STRESS. 54 STOYTELLING: DE KRACHT VAN HET VERHAAL. 59 NEXT GEN: EZRA HIEMSTRA, ACCOUNT MANAGER BIJ 2BMADE. 62 SA WEAR: FEEL GREAT, PERFORM BETTER! 67 COLUMN MARTIN DE WINTER 68 GADGETZ 75 PRODUCTZ FINDER 88 NOTEZ
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5