PROMZ MAGAZINE 03-2024

9 WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? 2024 NUMMER 7 WWW.PROMZ.NL “Een mok met een groot logo erop is niet ons idee van succesvolle merkbeleving.” (Thim Janssen, mede-eigenaar Merchado, pag. 35) “WE HEBBEN KLANTEN DIE ONS SPECIFIEK VRAGEN OM OOK IN DE AMERIKAANSE MARKT ACTIEF TE ZIJN. DIT PARTNERSCHAP STELT ONS IN STAAT OM DIE VRAAG OP TE PAKKEN EN ONZE SERVICE OP GLOBAAL NIVEAU UIT TE BREIDEN.” (Mirco Hässlich, CEO WER, pag. 31) “We willen ervoor zorgen dat elk product niet alleen kwalitatief hoogstaand is, maar ook verantwoord is geproduceerd. Onze compliance officer zorgt ervoor dat we met alle fabrieken goede afspraken hebben, dat de certificaten op orde zijn en dat we weten waar de materialen vandaan komen. En dat niet alleen voor onze hoofdaannemers, maar ook voor alle onderaannemers.” (Puck Aussems, P&D Solutions, pag. 25) “IK WILDE WERKEN MET GROTE MERKEN. DAT WIJ EEN KLEINE BIJDRAGE KONDEN LEVEREN AAN HUN MARKETING EN SALES DOELSTELLINGEN GAF, EN GEEFT, ME EEN KICK. DAT ZIE JE NU OOK TERUG IN ONS KLANTPROFIEL.” (Dennis van den Berg, CEO Touch Incentive, pag. 21) “Het bedrijfsverhaal maakt deel uit van je DNA. Het moet gaan over echte mensen, met verlangens en doelen. Maar zeker ook over hun worstelingen.” (Manon de Groot-van Gelder, eigenaar de Storytellingfabriek, pag. 55)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5