26 Care producten worden door de ontvanger echt als cadeautje gezien. Een momentje van ontspanning, aandacht en luxe. In deze Care special lichten we drie merken uit die perfect inspelen op deze behoefte: Janzen, Treatments en Luxe om te geven én te krijgen In een wereld waar welzijn en beleving steeds belangrijker worden, biedt het Nederlandse merk JANZEN precies dát wat organisaties nodig hebben om een blijvende indruk achter te laten: luxe, zorg en aandacht in een stijlvol jasje. Met hun verfijnde home- en bodyproducten is JANZEN inmiddels een gevestigde naam in de wereld van persoonlijke verzorging – en een krachtige speler in de business-to-business markt. JANZEN ontstond ruim vijftien jaar geleden uit een passie voor geur, eenvoud en verbinding. Bij JANZEN draait het om gedeeld geluk. “Give it a touch of JANZEN” is dan ook hun uitnodiging om waardevolle momenten samen te vieren. Indrukwekkende groei Inmiddels is JANZEN uitgegroeid tot een sterke speler in het segment luxe verzorging. En hoewel een koppositie niet het doel is, laat het bedrijf een indrukwekkende groei zien in Nederland, België en Duitsland. Nick van de Vossenberg, verantwoordelijk voor de B2B-markt, vertelt: “We focussen op een stabiele groei met de De productcategorie ‘care’ neemt een steeds belangrijker plaats in als het gaat om promotionele producten. Niet zo vreemd als je bedenkt dat het laten blijken van ‘waardering’ een enorme vlucht heeft genomen als gevolg van personeelskrapte. Ofwel, je wilt de mensen die je hebt graag houden en daar hoort een waardering- en beloningssysteem bij dat daarbij aansluit. CARE SPECIAL Newkee. Elk van deze merken heeft een eigen verhaal, uitstraling en productlijn, maar wat ze gemeen hebben is hun focus op beleving en kwaliteit. Waar Rituals dit jaar volop in de schijnwerpers staat vanwege hun 25-jarig jubileum, kozen wij JANZEN: er bewust voor om in deze editie juist de spotlights te richten op andere spelers in de markt. Merken die minstens zo bijzonder zijn en die de kracht van care als waarderingsmiddel perfect weten te benutten.
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5