PROMZ MAGAZINE 01-2025

2025 NUMMER 2 WWW.PROMZ.NL 87 NOTEZ NOTE LAAT JE ZINTUIGEN PRIKKELEN TIJDENS OMR 6 & 7 MEI HAMBURG MAKRO ONLINE KEUZE CONCEPT STOPT PEPSI REBRANDING DUITSLAND SUCCES DOOR MERCHANDISING COLLABS Makro Online Keuze Concept heeft de strategische beslissing genomen om te stoppen met de activiteiten. Makro is natuurlijk een grote speler in de Kerstmarkt en stopt alleen met OKC. Het bedrijf heeft besloten de focus weer te leggen op traditionele Kerstpakketten. Tijdens de beurs Haptica in Bonn Duitsland presenteerde Pepsi de rebranding case uit 2024. Onder meer collabs met sneakermerk Kangaroo en voetbalclub Eintracht Frankurt zorgde ervoor dat zowel nationaal als regionaal de merkvoorkeur enorm toenam. In het tweede nummer van PromZ Magazine zullen we uitgebreid terugkomen op deze succesvolle rebranding. Acht innovatieve leveranciers en fabrikanten (Prodir, Mahlwerck, mbw, Uma, Kalfany Süße Werbung, Halfar, Toppoint en Karl Knauer) uit onze industrie en drie creatieve reclameartikelagentschappen (cyber-Wear, Global Brand Concepts en Kolibri) hebben zich samen verenigd om de veelzijdigheid en kracht van de haptische marketingdiscipline onder de aandacht te brengen. Dit doen ze door de bar van de toekomst neer te zetten op OMR (Online Marketing Rockstars), 6 en 7 mei in Hamburg. OMR is eigenlijk een crossover event (congres en festival) voor de (online) marketing wereld. De bar is een ‘feest’ voor alle zintuigen. Daarnaast kun je onder meer een masterclass bijwonen van Olaf Hartmann, de expert op het gebied van multisensorische marketing. Come & feel the vibe: OMR Festival 2025. Hal A4 B01.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5