PROMZ MAGAZINE 01-2025

9 WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? 2025 NUMMER 2 WWW.PROMZ.NL “Spreek de ontvanger persoonlijk aan. Coolblue doet dat goed. Het bedrijf weet met rake teksten écht te communiceren met de klant. Kortom: er zijn verschillende manieren om mensen te bereiken via de verpakking.” (Liesbeth Ronden, designbureau Studio Liesbeth Ronden Creative Packaging Design, pag. 55) “VEEL BEDRIJVEN WILLEN ÉÉN AANSPREEKPUNT VOOR HUN PROMOTIONELE PRODUCTEN, ONGEACHT IN WELK LAND ZE ACTIEF ZIJN. DAAR LIGT EEN ENORME KANS.” (Djimmer van der Weerd, P&P, pag. 33) “Wij hadden de ambitie! Martijn en ik zijn ook al ons hele leven goeie vrienden. Wij zijn met elkaar opgegroeid, ik was goed bevriend met zijn broertje en we woonden twee straten bij elkaar vandaan. Meerdere jongens uit onze wijk hielpen mee met het inpakken van kerstpakketten als seizoensgebonden bijbaantje.” (Pleun de Wit, De Knegt & Leeflang, pag. 21) “ZONDER SHERPA’S KOM JE ZO’N BERG NIET OP, LAAT STAAN DAT JE DAAR, ZOALS IK HEB ERVAREN, OOK NOG FANTASTISCHE MAALTIJDEN KRIJGT VOORGESCHOTELD, BEREID DOOR DIEZELFDE SHERPA’S. DAT IS PRECIES WAT JE WILT BEREIKEN MET BESTEMMINGSMARKETING, DAT MENSEN THUISKOMEN ET PRACHTIGE ERVARINGEN EN MOOIE VERHALEN.” (Isabel Mosk, toerisme-strateeg Isabel Mosk, pag. 13) “Nu zien we dat, door onze duurzame aanpak, overal deuren opengaan. Dat vinden we te gek. Het bewijst dat duurzaamheid in de economie beklijft en dat het niet meer zoals vroeger in de geitenwollensokken-niche blijft hangen.” (Shirley Schijvens, Schijvens Corporate Fashion, pag. 67)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5