90 NOTE BOVI EN ROBITEX SLEPEN ECOVADIS PLATINUM CERTIFICERING BINNEN KFC BRENGT GEURKAARSEN UIT: EEN VERRASSENDE SAMENWERKING MET HOMESICK TESLA SCHAAMTE BUMPERSTICKER Intermediair Bovi behoort na het behalen van het EcoVadis Platinum certificaat tot de top 1% van de duurzame bedrijven in de branche. Een mooie prestatie waar eigenaar Frank Visser terecht trots op is. Ook Danielle Kaspers van Robitex is blij; “Wij hebben maatschappelijk verantwoord ondernemen zeer hoog in het vaandel staan. We beschouwen de Platinum-rating van EcoVadis als een erkenning van onze inzet en voortdurende inspanningen die voortvloeien uit onze lange termijnvisie om duurzame groei voor milieu, maatschappij en onderneming te bewerkstelligen. Wij bevestigen hiermee opnieuw onze betrokkenheid bij duurzaamheid en zullen de resultaten in de toekomst blijven verbeteren.” Fastfoodketen KFC heeft afgelopen december samen met Homesick Candles een bijzondere lijn geurkaarsen gelanceerd. Met de Bucket of Chicken Candle en de Buttery Biscuit Candle haal je de iconische geur van KFC letterlijk in huis. En voor onderweg is er zelfs een Bucket of Chicken Car Air Freshener beschikbaar. De Bucket of Chicken Candle verspreidt de herkenbare aroma’s van KFC’s beroemde Original Recipe, met hints van gebakken bloem, peper, selderij, oregano, salie en knoflook. De Buttery Biscuit Candle zorgt juist voor een zoetere beleving, met geuren van honing, karamel, boter, karnemelk en geroosterde vanille. De luchtverfrisser biedt dezelfde kruidige geur, maar dan voor in de auto. KFC is geen onbekende op het gebied van geurmarketing. Eerder bracht het merk al zonnebrandcrème met kipgeur, vuurblokken met de beroemde 11 kruiden en specerijen en zelfs kip-geurende Crocs uit. De huidige samenwerking met Homesick sluit perfect aan bij deze opvallende promoties. De kaarsen zijn geprijsd op $34,95 per stuk en de luchtverfrisser kost $12. Ondanks dat ze oorspronkelijk als seizoensproduct voor de feestdagen werden uitgebracht, zijn ze nog steeds verkrijgbaar via Homesick.com. Het is een hele hype aan het worden: je ‘Tesla schaamte’ uiten middels een ludieke bumpersticker. Wij zijn liefhebber…
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5