PROMZ MAGAZINE 02-2025

9 WIE ZEGT WAT IN DIT NUMMER? 2025 NUMMER 5 WWW.PROMZ.NL “Zelfs de meest trouwe klant gaat weleens vreemd. Een Esso-klant kan op een lege tank staan en een Shell-station in de verte zien.” (Ed van Eunen, consultant, pag. 45) “OP HARD-SKILLS WORD JE AANGENOMEN, OP SOFT-SKILLS MAAK JE PROMOTIE.” (Ingrid de Jong, Coachingdejong, pag. 39) “Het gaat erom dat je relevant blijft. Niet alleen leveren wat gevraagd wordt, maar ook inspireren.” (Micha van Beem, Brand-Butler, pag. 29) “WAT MIJ WEL OPVALT IS DAT SOMMIGE LEVERANCIERS EEN HOUDING TEGENOVER HUN AFNEMERS HEBBEN ALSOF HET EEN PRIVILEGE IS DAAR TE KOPEN. JE KRIJGT EEN KORTING ALS JE VEEL KOOPT. WAT JE ZO IN DE HAND WERKT IS DAT GROTE BEDRIJVEN KORTING KRIJGEN TERWIJL ‘DE KLEINTJES’ DAAR NIET IN MEE KUNNEN ZODAT HET ONEERLIJKE CONCURRENTIE IN DE HAND WERKT.“ (Chantal Paters, Amigo Promotions, pag. 15) “In maart kreeg ik al berichten van vrienden uit China: ‘hè hè, zijn jullie er in Europa ook achter. Bij ons is Labubu alweer voorbij.’ Maar mede door het uitkomen van een nieuwe serie is er nu in China sprake van tweede golf trendy toys. Rond Labubu, maar ook nieuwe characters die door Pop Mart zijn gelanceerd.” (Manya Koetse, sinoloog en oprichter van What’s on Weibo, pag. 59)

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5