PromZ Magazine 3-2014
2014 - nummer 3 - www.promz.nl 9 p r o m z I N H O U D 29 54 46 (cover item) 10 Skoda spreekt wielerfanaten aan. Automerk Skoda gebruikt de verbintenis met de wielersport, zoals de Tour de France, om het imago te verstevigen. (cover item) 14 Pas op voor uitglijers! Recalls van premiums komen heel weinig voor. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Producten, dus óók promotionele producten, moeten voldoen aan strikte EU-wetgeving. 22 Miklos Markovits van Interimage verbaast zich over de geringe mate van risicobewustzijn bij opdrachtgevers. “Men kijkt te veel naar prijs. Maar is de laagste prijs ook een gezonde prijs?” 29 Column. Kees-Jan Rozestraten (De Combinatie van Factoren) over het gevaar van al die prijsacties . 33 In the Picture. In deze rubriek staan leveranciers van premiums en relatiegeschenken centraal. In deze aflevering Willem Sargentini van Double You Promotions 35 Direct marketing vindt steeds meer plaats via internet. Over de toegevoegde waarde van de bobbel in de digitale envelop . (cover item) 40 Een premium dat binnen de kortste keren op is. Jumbo kan ervan meepraten. Overdonderd door het succes. Hoe erg is het als ‘op’ ook echt ‘op’ is? 45 Wie wordt de L everancier van het Jaar 2014? 46 Column. Charles Borremans (Goud Activatie) over personalisatie in sales promotion. Kijk bijvoorbeeld eens naar wat Coca-Cola doet met namen in de Share a Coke-campagne. What’s in a name? 52 RelatieZ, de Dag van het Relatiegeschenk. (cover item) 54 Wat gaan we doen met kerst? Spotlight op het kerstpakket en kerstgeschenk. 72 GadgetZ 84 SpecialistZ 86 NewZ 93 Alles over RelatieZ, de Dag van het Relatiegeschenk, 11 september, Jaarbeurs Utrecht, www.relatiez.nl 10
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5