PromZ Magazine 3-2015

- www.promz.nl 3 p r o m z I N H O U D 30 40 16 (cover item) 6 Een supermarkt die twee zomers achter elkaar het ‘modebeeld’ beïnvloedt: Jumbo Supermarkten. Vorig jaar ging het om het Roy Donders Juichpak, dit jaar het Limited Edition Retro-shirt, een ode aan de winnaarstrui van oud-wielrenner Joop Zoetemelk. (cover item) 10 Een bedrijf dat in hoge mate afhankelijk is van mensenwerk moet extra goed zijn voor zijn medewerkers. Schoonmaakconcern Asito weet dat als de beste en zet in op loyalty en company pride van medewerkers. (cover item) 16 ClassicZ. Promotie icoon Heineken. ‘Iedereen heeft wel iets in huis met het Heineken-logo erop.’ 21 ‘Grote opdrachtgevers willen centraal inkopen, ’ aldus Louise Musquetier van Alpha Impex, de premiumleverancier die onderdeel uitmaakt van handelshuis Koopman International. 27 Column. Niels Braat (De Combinatie van Factoren) over loyalty en de kracht der gewoonte. 30 ‘Hopelijk krijgt marketing het bij multinationals weer voor ’t zeggen,’ aldus Michael van den Berg van XLConcept, de premiumleverancier die onlangs Promit ter Haar overnam. 35 Duurzaamheid en promotionele producten: alibi of strategie? Compacon peilde de interesse in en kennis van ‘groen’ en MVO bij zijn opdrachtgevers 40 Column. Charles Borremans (Goud Activatie) over promotioneel inhaken op de seizoenen. Wel of niet doen? (cover item) 46 Kerstpakketten, relatie- en eindejaarsgeschenken, die blijven. Vorm en inhoud veranderen. Kom inspiratie opdoen op de vakbeurs RelatieZ, de Dag van het Relatiegeschenk, op 10 september in de Jaarbeurs Utrecht. 64 GadgetZ 74 SpecialistZ 77 New Z 6

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5