PromZ Magazine 4-2013

4 p r o m z I N H O U D 37 59 42 (cover item) 6 De Beroepencampagne van Blue Band is uitgeroepen tot de PromZ Premiumpromotion of the Year 2013. 12 Brood op de plank met Blue Band. Lef, consistentie en een sterke strategie kenmerken de Beroepencampagne van Blue Band. Meer over deze prijswinnende premiumpromotie. 18 De actie met de Sinterklaasboeken van Douwe Egberts vierde dit jaar zijn 10-jarig jubileum. DE’s promotiemanager Govert Verbeek gelooft in de kracht van herhaling. (cover item) 22 Opdrachtgevers willen minder aantallen producten en meer kwa- liteit. Dat blijkt uit het PromZ Opdrachtgeversonderzoek 2013, dat traditiegetrouw dit najaar gehouden werd bij 243 opdrachtgevers. 29 In deze PromZ Magazine 3 speciale afleveringen van In the Picture , gewijd aan de winnaar en de genomineerden van de vakprijs Promotional Company of the Year. Op deze pagina winnaar BeGlobal Promotions. 31 In the Picture: Compacon 33 In the Picture: Interimage (cover item) 37 We dansen de samba… Het WK van 2014 komt eraan. Een rondje langs de velden van het vak. 42 Column. Charles Borremans (Goud Activatie) over de push die het WK zal gaan geven aan de inzet van social media. 47 Column. Kees-Jan Rozestraten (De Combinatie van Factoren) over de L van Leuk – of het gebrek daaraan – in communicatie. 52 Licensing. De kracht van characters. (cover item) 59 Calvé pindakaas vierde zijn 65-jarig bestaan. 63 Pretpark Efteling zet kinderen in hun pyjama. 64 GadgetZ 72 NewZ 79 ProductZ Finder 2014 18

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5