PromZ Magazine 4-2014
2014 - nummer 4 - www.promz.nl 11 p r o m z I N H O U D P r o m Z P r e m i u m p r o m o t i o n o f t h e Y e a r (cover item) 12 PromZ Premiumpromotion of the Year 2014. PromZ Magazine roept het juichpak van Jumbo uit tot de beste premiumactie van dit jaar. (cover item) 19 De zegetocht van het juichpak. “Al vanaf het moment dat de actie startte, was het druk in onze winkels, aldus Matthijs Moeken, directeur marketing van Jumbo en bedenker van de WK-actie. (cover item) 24 PromZ Opdrachtgeversonderzoek 2014. Meer budget voor inkoop, en een selectiever beleid voor de inzet van promotionele producten. Dat blijkt uit het onderzoek van PromZ Magazine onder professionals in het Nederlands bedrijfsleven. (cover item) 32 Column. Charles Borremans (Goud Activatie) over sparen. We zijn er dól op! Sparen – voor handdoeken, glazen, serviesgoed - is in Nederland een nationale sport. 39 In the Picture: In deze rubriek staan leveranciers van premiums en relatiegeschenken centraal. In deze aflevering Menno Cohen van Future World. 40 Think global, act local 42 Jos Schröer (Team Jos!) over zijn switch naar weer een eigen bedrijf en zijn voorliefde voor het MKB. 48 Column. Kees-Jan Rozestraten (De Combinatie van Factoren) over de Act Factor in campagne die een letterlijke beweegreden kan zijn voor de consument om in actie te komen. 50 Er zit rek in Amstel. Over de fietsenrekken van Amstel Radler als premium in business to business. 54 Hoe goed kent u uw klant? Breng de belangrijkste gegevens in kaart. 57 Spotlight op de power van het promotionele product. 60 GadgetZ 71 NewZ 77 ProductZ Finder 24 12 42 50
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5