PromZ Magazine 4-2015
2015 - nummer 4 - www.promz.nl 3 p r o m z I N H O U D 40 30 17 (cover item) 6 De AH moestuintjes-actie is uitgeroepen tot de PromZ Premiumpromotion of the Year 2015. Premium en communicatie vormen een mooi geheel en versterken elkaar. Een mooie, geïntegreerde campagne. (cover item) 10 Waar ging de consument dit jaar voor? De top-10 premiumacties van 2015. 15 Nog even terug naar de ‘Oscars’ van de premiumwereld, die werden uitgereikt in september van dit jaar. 17 Miklos Markovits (Interimage, Leverancier van het Jaar 2015): ‘Wij mogen de omzet van een merk verhogen’. 19 Niels van der Zee (ministerie van OCW): ‘Leveranciers moeten zich meer specialiseren en inkopers moeten meer om specialisme vragen.’ (cover item) 22 PromZ Opdrachtgeversonderzoek 2015: 3,3% meer premiumbudget in 2016. Service wordt steeds belangrijker. 27 Edwin Kats (Pinkcube, Best Online Performance 2015): ‘Waarom zou je geen pennen, mokken of promotionele kleding online kunnen aanbieden?’ 30 Column. Charles Borremans (Goud Activatie) over de komende zomer zonder oranje. Wat gaan we missen? Wat gaan we doen? 37 U moet het premium van HAK hebben! 40 DupontCheese wil klanten ontzorgen. Loyaltyprogramma gericht op kaasspeciaalzaken. 44 50 jaar Van Helden Relatiegeschenken. ‘Het relatiegeschenk is geen uitgave, maar een investering. Dát moeten we overbrengen op onze klanten.’ Een gesprek met vader Adrie en zoon Arno van Helden. 47 Column. Kees-Jan Rozestraten (De Combinatie van Factoren) geeft 8 tips & tricks voor uw actiemarketing in 2016. (cover item) 50 ClassicZ. Promotie-icoon Shell. Een mooie promotiehistorie binnen een lastige markt. 53 GadgetZ 65 NewZ 6
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5