PromZ Magazine 4-2015

2015 - nummer 4 - www.promz.nl 65 n ew z PromZ Event verbreedt aanbod Beurs wordt echt active marketing evenement PromZ Event, de vakbeurs voor marketeers en inkopers die plaatsvindt op 23 en 24 maart 2016, vergroot zijn aanbod met ‘Je klant in beweging’. Uit onderzoek blijkt dat de doelgroep behoefte heeft aan zo’n extra platform. De organisator van onder meer PromZ Event, de grootste beurs op het gebied van promotionele producten, loyaltyprogram- ma’s en (online) diensten in Nederland, zag steeds vaker uit de bezoekersonder- zoeken naar voren komen dat de beurs best een breder aanbod van producten en diensten op het vlak van actiemarketing mag laten zien. Beslissingnemer Een groot deel van de bezoekers van PromZ Event is namelijk (ook) beslissing- nemer op het gebied van actiemarketing. Vandaar het nieuwe platform ‘Je klant in beweging’ dat op de komende PromZ Event 2016 wordt geïntroduceerd. Zo kun- nen bezoekers in één dag het complete aanbod bekijken en zich laten inspireren door alle nieuwe ontwikkelingen op hun vakgebied. PromZ Event en de nieuwe beurs ‘Je klant in beweging’ worden tegelijker- tijd gehouden op dezelfde locatie in de Jaarbeurs Utrecht. Op PromZ Event zien de bezoekers uiteenlopende leveranciers van standaardartikelen, gespecialiseerde assortimenten, loyaltyprogramma’s tot en met leveranciers achter grote, spraakma- kende premiumcampagnes van merken als AH, Douwe Egberts, Heineken, Blue Band enzovoort. Bezoekers van PromZ Event kunnen op de beursvloer doorlopen naar ‘Je klant in beweging’ waar ze in de wereld komen van databasemarketing, online marke- ting, telemarketing, fulfilment etcetera. John Swaab (Het Portaal, organisator van PromZ Event): “In combinatie met ‘Je klant in beweging’ wordt PromZ Event echt een evenement voor marketeers die met active marketing bezig zijn.” PromZ Event, dat ruim 150 standhouders telt, wordt jaarlijks georganiseerd en trekt elke editie zo’n 6000 professionele bezoe- kers. De bezoekers van PromZ Event zijn werkzaam op de afdelingen directie, mar- keting, management, product en/of sales management en communicatie. Bovi op google maps Bovi salespromotion heeft de eerste google maps showroom van Nederland. In korte tijd kan men een goede indruk krijgen van de mogelijkheden van Bovi. “Maar,” zegt Frank Visser van Bovi, “natuurlijk ontvangen we de klan- ten liever live, zodat we onze ideeën en inbreng met ze kunnen delen.” Zie ook www.bovisales.nl Bekendste voetbalsponsoren Philips, Ziggo en Opel zijn de bekendste sponsoren in het Nederlands voetbal. De hoofdspon- soren van achtereenvolgens PSV, Ajax en Feyenoord werden het meest genoemd door respondenten in een onderzoek van Markteffect. Plek 4 en 5 werden ingenomen door ING en Nike, respectievelijk hoofdspon- sor en shirtsponsor van het Nederlands elftal. Wanneer verder wordt ingezoomd op Nike blijkt dat bijna driekwart (71 procent) van de Nederlanders die het Nederlands elftal intensief volgt op tele- visie, geholpen bekend zijn met Nike als kledingsponsor van het Nederlands elftal. Onder Nederlanders die het Nederlands elftal soms volgen op televisie is dit nog altijd 41 procent. (bron: marketingtribune.nl )

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5