Hokra versterkt marktpositie met overname Loyalty Makers | PromZ

Hokra versterkt marktpositie met overname Loyalty Makers

Hokra neemt Loyalty Makers over en bundelt daarmee de krachten met Fresh Lemon. Samen vormen de drie bureaus een creatieve groep van ruim 35 specialisten. Hun gezamenlijke missie: merken laten groeien met slimme ideeën en sterke executie. De combinatie versterkt de expertise op het gebied van promotionele artikelen, activatiecampagnes, social media en campagnemanagement. Daarnaast biedt de groep een eigen IT-platform voor marcom-webshops en actieafhandeling, én in-house fulfilment, klantenservice en warehouse.

Sterker de toekomst in
Met de overname verstevigt Hokra haar marktpositie en blijft het bureau investeren in vernieuwende oplossingen. Voor opdrachtgevers betekent dit: meer slagkracht, een breder aanbod én een partner die klaarstaat voor de communicatie-uitdagingen van vandaag en morgen. De persoonlijke aandacht en flexibiliteit waar Hokra, Fresh Lemon en Loyalty Makers om bekend staan, blijven onverminderd behouden.

Duurzaam en gecertificeerd
De bureaus onderstrepen hun betrouwbaarheid met certificeringen als EcoVadis Silver, ISO 14001 en ISO 27001. Daarmee combineren ze creativiteit en innovatie met duurzaamheid en continuïteit.