LABUBU is geen kinderachtig succes
Er is geen ontkomen aan de Labubu-hype momenteel. Overal in de wereld staan liefhebbers in de rij om de nieuwste varianten van het pluche poppetje...
Er is geen ontkomen aan de Labubu-hype momenteel. Overal in de wereld staan liefhebbers in de rij om de nieuwste varianten van het pluche poppetje...
In een miniserie over activatietechnieken staat Martin de Winter van Hokra stil bij de doelen die een merkactivatie kan hebben. We bespreken ook de verschillende...
"CHANTAL PATERS VAN AMIGO PROMOTION HOUDT VAN DUIDELIJKE EN MAKKELIJKE COMMUNICATIE"Chantal Paters kreeg al vroeg in haar carrière de kans om leiding te geven en...
Zo’n vijftig jaar geleden deed ‘marketing’ haar intrede in Nederland. Er verschenen allerlei dikke boeken over dit onderwerp, waarvan Marketing Management, geschreven door professor Philip...
De jaarlijkse verkiezing Leverancier van het Jaar behoort inmiddels tot de vaste hoogtepunten in de promotionele productenbranche. De Awards die worden uitgereikt tijdens de Night...
In opdracht van OHRA werkten wij mee aan een bijzonder project: de allereerste Medicijnafvalmaand voor diergeneesmiddelen. Veel huisdierbaasjes weten niet wat ze moeten doen met...
Ergens op een terras in Antwerpen, 2007. Twee mannen drinken een glas, mopperen wat over hun werk en komen tot een simpele, maar levensbepalende conclusie:...
We zitten midden in de productie van de volgende PromZ Magazine, dus we kunnen nu alvast een tipje van de sluiter oplichten. In het volgende...
Werkkleding is in veel organisaties een vast onderdeel van de uitgaven. Denk aan veiligheidsschoenen, uniformen of representatieve kleding. Maar hoe zit het eigenlijk met de...