Campina beloont trouwe klanten
Campina boost zijn loyaltycampagne Eurosparen. Op alle actieverpakkingen van Campina staat nu een unieke actiecode van 11 tekens vermeld. De actieverpakkingen zijn voorzien van een...
Campina boost zijn loyaltycampagne Eurosparen. Op alle actieverpakkingen van Campina staat nu een unieke actiecode van 11 tekens vermeld. De actieverpakkingen zijn voorzien van een...
Speciaal voor het aankomende Wereldkampioenschap Voetbal 2014 in Brazilië heeft Uzurii een speciaal Oranje-model slippers op de markt gebracht. UNICEF profiteert van elk verkocht paar.De...
Amsterdammers die het milieu willen sparen, kunnen bij de verkopers van de Daklozenkrant terecht voor een duurzame tas. Een mooi alternatief voor de plastic tas...
Kop & Schouders is door het Europees Economisch en Sociaal Comite (EESC) geselecteerd als meerjarig contractleverancier voor de levering van gadgets, promotieartikelen en geschenken.Het EESC...
Promotionele producten, productpresentaties, seminars en best practices zijn enkele van de ingrediënten van Haptica ’14, de dag van de ‘haptische reclame’ die op 26 maart...
Marco van Houwelingen (26) is deze week verkozen tot Chief Oranje Officer (COO) van Heineken. De nieuwe COO laat hiermee honderden sollicitanten achter zich. Aan...
De Olympische Winterspelen zijn het kleinere broertje van de Zomerspelen in omvang, duur en deelnemers. Dat zien we ook terug bij het aantal Olympische inhaakacties....
Bredemeijer bestaat dit jaar 100 jaar. Voor het bedrijf reden om een aantal bekende Nederlanders - onder wie Marlies Dekkers en Karin Bloemen – te...
Nederlanders vinden AH duur, maar wel een heel fijne winkel. Voor de meeste mensen is AH de favoriete supermarkt.Consumenten vinden Albert Heijn een ‘fijne winkel’:...