Aanbiedingen in supermarkten stagneren
Voor het eerst in vier jaar tijd is het aantal aanbiedingen in Nederlandse supermarkten dit jaar gelijk gebleven. Dit blijkt uit een analyse van twintig...
Voor het eerst in vier jaar tijd is het aantal aanbiedingen in Nederlandse supermarkten dit jaar gelijk gebleven. Dit blijkt uit een analyse van twintig...
Vijf vrienden uit Den Haag met een passie voor champagne hebben in 2011 de handen ineen geslagen om een nieuw champagnemerk te lanceren. De champagne...
Donderdag 12 september roepen wij uit tot de leukste werkdag van het jaar! Dan hebben professionele inkopers als u exclusief toegang tot RelatieZ, De Dag...
Klanten van Gall & Gall kunnen deze zomer sparen voor wijnglazen in verschillende kleuren. Bij de eerste aankoop ontvangen ze een spaarkaart met één voorgedrukte...
De Bonuskaart in zijn huidge vorm gaat op termijn verdwijnen. Ahold-topman Dick Boer zei dit in een interview met managementconsultingbureau McKinsey. Digitale ontwikkelingen worden steeds belangrijker...
Mobiele operator Ben deelt op drukke stranden ‘Ben nooit meer kwijt’-bandjes uit. Ouders kunnen dit polsbandje omdoen bij hun kind. De bandjes zijn van plastic....
Bol.com vroeg Fortune Factory een weggevertje te ontwikkelen ter ondersteuning van het affiliateprogramma van Bol.com. Fortune Factory zocht de link in muntdrop. Om als bedrijf extra...
De helft van de Nederlandse huishoudens (51 pct) heeft in het afgelopen kwartaal minder besteed aan de dagelijkse boodschappen. Van deze groep let 85 procent...
PepsiCo Nederland promoot deze zomer zijn chipsmerken door tot en met 11 augustus elke dag tien Weber-barbecues weg te geven. Deelnemers moeten op www.wineenbbq.nl drie streepjescodes...