Geen excuus meer: wortelfriet in Happy Meal
Ouders komen bij McDonald’s voortaan echt niet meer onder een Happy Meal uit. De gratis speeltjes bij deze kindermenu’s – vaak figuurtjes uit de nieuwste...
Ouders komen bij McDonald’s voortaan echt niet meer onder een Happy Meal uit. De gratis speeltjes bij deze kindermenu’s – vaak figuurtjes uit de nieuwste...
Retailers zijn nog steeds te veel bezig met elkaar, met landjepik en met elkaar op prijs aftroeven. Dat zegt mede-eigenaar Fred Eikelenboom van retailbureau Han...
Unilever gaat deze zomer ‘weather targeting’ toepassen. Advertenties voor ijs van het merk Magnum worden alleen getoond op digitale reclamezuilen als de temperatuur boven de...
Bij Holland Casino gaat het om een gokje wagen en een beetje geluk. Maar in de marketing wordt weinig aan het toeval overgelaten. CRM-marketeer Tessa...
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) heeft kritiek op de bonnenactie van Grolsch. Directeur Lodewijk van der Grinten noemde de promotie ‘walgelijk’ en in strijd met de...
Begin dit jaar schonk verzekeraar en stadgenoot ASR z’n shirtsponsorschap van Feyenoord voor de rest van het voetbalseizoen aan Blijdorp. In een begeleidende campagne was...
Douwe Egberts wil consumenten meer variatie en beleving brengen in het drinken van de dagelijkse koffie. Om dit te bereiken veranderen alle D.E-verpakkingen van de...
Verschillende merken hebben in de afgelopen maand met ludieke acties ingehaakt op de bijzondere weersomstandigheden. Zo gaf Praxis ‘regenkorting’ in z’n webwinkel; hoe meer regen...
De joint promotion van Eyelove en DA is misleidend en oneerlijk. Dat is het oordeel van de Reclame Code Commissie na een klacht van de...