Koffiemokactie van Douwe Egberts
Douwe Egberts wil consumenten meer variatie en beleving brengen in het drinken van de dagelijkse koffie. Om dit te bereiken veranderen alle D.E-verpakkingen van de...
Douwe Egberts wil consumenten meer variatie en beleving brengen in het drinken van de dagelijkse koffie. Om dit te bereiken veranderen alle D.E-verpakkingen van de...
Verschillende merken hebben in de afgelopen maand met ludieke acties ingehaakt op de bijzondere weersomstandigheden. Zo gaf Praxis ‘regenkorting’ in z’n webwinkel; hoe meer regen...
Sinds kort is relatiegeschenkenonlinebestellen.nl online gegaan. Een mond vol voor een webshop waar de klant de promotionele artikelen op meerdere posities kan laten bedrukken. Het uploaden...
De groep consumenten die afgaat op promoties is in 2012 fors gegroeid, vergeleken met een jaar eerder. Het aandeel van koopjesjagers – de groep consumenten die...
De joint promotion van Eyelove en DA is misleidend en oneerlijk. Dat is het oordeel van de Reclame Code Commissie na een klacht van de...
Uitgeverij VBK heeft voor Albert Heijn de Kookschool-omnibus gemaakt. Eerder al leverde VBK aan AH uitgaven als Kook met Jamie en een special van het...
Consument is gek op reclamefolders Een grote meerderheid, 82 procent, van de Nederlanders bekijkt kortingen en promoties in de folders van retailers. Voor het grootste...
Klanten van Plus kunnen sinds deze week sparen voor hoge korting op handdoeken van het merk Walra. Met deze spaaractie zegt Plus in te spelen...
Ruim 1,4 miljoen Nederlandse huishoudens hebben in de week voor Koninginnedag 'Oranjeproducten' gekocht in de supermarkten. Dat leverde de supers 10 miljoen euro extra omzet...