Aantal koopjesjagers fors gegroeid
De groep consumenten die afgaat op promoties is in 2012 fors gegroeid, vergeleken met een jaar eerder. Het aandeel van koopjesjagers – de groep consumenten die...
De groep consumenten die afgaat op promoties is in 2012 fors gegroeid, vergeleken met een jaar eerder. Het aandeel van koopjesjagers – de groep consumenten die...
De joint promotion van Eyelove en DA is misleidend en oneerlijk. Dat is het oordeel van de Reclame Code Commissie na een klacht van de...
Uitgeverij VBK heeft voor Albert Heijn de Kookschool-omnibus gemaakt. Eerder al leverde VBK aan AH uitgaven als Kook met Jamie en een special van het...
Consument is gek op reclamefolders Een grote meerderheid, 82 procent, van de Nederlanders bekijkt kortingen en promoties in de folders van retailers. Voor het grootste...
Klanten van Plus kunnen sinds deze week sparen voor hoge korting op handdoeken van het merk Walra. Met deze spaaractie zegt Plus in te spelen...
Ruim 1,4 miljoen Nederlandse huishoudens hebben in de week voor Koninginnedag 'Oranjeproducten' gekocht in de supermarkten. Dat leverde de supers 10 miljoen euro extra omzet...
Albert Heijn heeft de wuppie weer van stal gehaald. De supermarktketen haakt in op de troonswisseling met een speciale Koningswup. Bij elke besteding vanaf 15...
Om de introductie van z’n Borrelblokjes kracht bij te zetten, komt Old Amsterdam met het kaasblok voor aan de vlaggenstok. De opblaasbare kaasblokken worden op...
Cateraar Sodexo gaat meer digitale kortingscoupons inzetten. Via een speciale app en een Best Deals-website kunnen medewerkers en studenten van universiteiten, hogescholen en bedrijven unieke...