Dirk kroont klant tot koning
Bij Dirk, Bas en Digros is de klant koning. Dat willen de supermarktformules maar zeggen met hun inhaakactie op de inhuldiging van Willem-Alexander. Vanaf 14...
Bij Dirk, Bas en Digros is de klant koning. Dat willen de supermarktformules maar zeggen met hun inhaakactie op de inhuldiging van Willem-Alexander. Vanaf 14...
Albert Heijn en het Rijksmuseum zijn een bijzondere joint promotion aangegaan. Ter promotie van de heropening van het Rijksmuseum krijgen miljoenen literpakken melk, yoghurt en...
Foodserviceketen La Place zegt op termijn te willen stoppen met het verstrekken van kortingsbonnen. Volgens oprichter Paul Bringmann van La Place werken coupons als een...
Spar begint opnieuw een spaaractie met Heineken. Bij producten van Amstel, Brand of Heineken kunnen klanten sparen voor korting op een volgende aankoop. Ook kunnen...
Tijdens de eind maart gehouden vakbeurs PromZ Event zijn de beste premiums en relatiegeschenken van 2013 verkozen. De Publieksjury (bestaande uit de bezoekers van PromZ...
De Efteling opent voor het eerst een winkel buiten de grenzen van het attractiepark. Deze zogenoemde pop-upstore is tot en met 21 april geopend in...
Naast alle Eredivisie-spaarcampagnes komt Plus met een actie die zich alleen richt op meiden. Bij alle Plus-supermarkten kan vanaf 2 april gespaard worden voor Originails-kindernagellakjes. Bij...
In de loop der jaren hebben vele marketeers* in PromZ Magazine uitspraken gedaan over de power van het premium, de kracht van premium- en spaaracties...
Op de grootste vakbeurs voor promotionele producten, PromZ Event, zijn in de loop der jaren heel wat goede ideeën geboren die tot zeer succesvolle cases...