Winkel belangrijkste informatiebron
58% van de Nederlandse huishoudens ziet de winkel nog steeds als nuttigste informatie- en oriëntatiebron voorafgaand aan een geplande of gewenste koop. De (huis-aan-huis-) folder...
58% van de Nederlandse huishoudens ziet de winkel nog steeds als nuttigste informatie- en oriëntatiebron voorafgaand aan een geplande of gewenste koop. De (huis-aan-huis-) folder...
De levensmiddelenfabrikanten houden zich aan de restrictie om geen reclame meer te maken gericht op kinderen tot 7 jaar. Dat blijkt uit de jaarlijkse peiling...
Mooi dat de term ‘geefmoment’ – die PromZ Magazine al jaren gebruikt – ingeburgerd raakt, o.a. bij Katja Schuurman. Haar Return to Sender heeft een eigen webwinkel...
ProComm heeft Y.POD gelanceerd. Een nieuwe fulfilmentoplossing voor opdrachtgevers onder de naam Your Promo On Demand. “Met Y.POD zorgt ProComm voor een intelligente weboplossing waar medewerkers...
Crisis of niet, een van de laatste dingen waar een bedrijf afscheid van neemt, is het kerstpakket voor het eigen personeel. In 64% van de...
Webo Promotion heeft het PPP MVO branchecertificaat behaald. Dit certificaat geeft de klant de zekerheid dat de leverancier werkt volgens processen waarbij zo duurzaam mogelijk...
Blikvanger heeft in oktober van dit jaar een Red Dot Design Award gekregen voor zijn logoloop ‘Waardevolle Tijd’. Een internationale vakjury bekroonde de ‘eindeloos’ te vouwen kaart...
De Mini-actie van Albert Heijn, de Sinterklaasboeken van Douwe Egberts, de beroepencampagne van Blue Band, het Boerenbont-en-bonter servies van Unox en het Oehhh-kussen van Tuc...
MVO en de zorg voor milieu en natuur staan in de belangstelling, ook bij bedrijven in de promotionele productenbranche. Het is voor Hokra zelfs de...