Vakprijs voor Touch Incentive
Touch Incentive heeft samen met de partners van de Rotterdamse Communicatiegroep, Goed&Groen, Clever Strategy en Allset Creative Agency een bronzen Esprix gewonnen. Dit is een...
Touch Incentive heeft samen met de partners van de Rotterdamse Communicatiegroep, Goed&Groen, Clever Strategy en Allset Creative Agency een bronzen Esprix gewonnen. Dit is een...
Het aankomend nummer van PromZ Magazine, dat begin september verschijnt, staat voor een belangrijk deel in het teken van de eindejaarsactiviteiten richting relaties en eigen...
RelatieZ is de beurs met het complete aanbod van relatie- en eindejaarsgeschenken. Als professionele inkoper heeft u gratis toegang, ook tot de seminars die tijdens...
Hoe breng ik mijn bedrijf dagelijks onder de aandacht van mijn doelgroep? Gemiddeld brengt men 45 minuten per dag door in de auto. Dé plek...
Bij het inrichten van een loyaliteitsprogramma, moet eerst de term ‘loyaliteit’ gedefinieerd worden. Dit gebeurt vaak vanuit het oogpunt van de organisatie.Veelal worden loyale klanten...
Van Helden Relatiegeschenken komt zijn klanten letterlijk tegemoet. Sinds begin april doet het bedrijf industrieterreinen aan met de Relatiegeschenken Truck.In de truck is een showroom...
Begin mei ontving Cartamundi uit handen van Universal Music een diamanten plaat. Aanleiding hiervoor was de succesvolle campagne bij Carrefour Frankrijk. Samen met Carrefour Frankrijk en Universal...
RelatieZ is de beurs met het complete aanbod van betaalbare give away’s tot en met de duurdere, luxe relatiegeschenken die u, bijvoorbeeld met het oog...
Een samenwerking tussen Librije’s Winkel en WineInTubes heeft geresulteerd in het ‘Gek op Wijn geschenkpakket’. Dit bestaat uit het boek ‘Vrouwen Gek op Wijn’ van Astrid...