BeGlobal viert 10-jarig bestaan
BeGlobal Promotions heeft de BeGlobal Promotions Foundation opgericht om initiatieven, waarbij men zich belangeloos inzet voor goede doelen, te ondersteunen. BeGlobal lanceerde de foundation op...
BeGlobal Promotions heeft de BeGlobal Promotions Foundation opgericht om initiatieven, waarbij men zich belangeloos inzet voor goede doelen, te ondersteunen. BeGlobal lanceerde de foundation op...
Zegeltjes, badhanddoeken, Ferrari-autootjes: onmiskenbaar Shell. In de concurrerende brandstofmarkt kan een goede promotionele actie een groot verschil maken. Marketingmanager Alfonso Dozzi koerst daarbij steeds meer...
“Het hoofddeksel was een beetje uitgewerkt. Vandaar dat we met iets heel nieuws wilden komen: gadget 2.0,” aldus Ralph Rijks, marketing manager Heineken in een...
Bij het inrichten van een loyaliteitsprogramma, moet eerst de term ‘loyaliteit’ gedefinieerd worden. Dit gebeurt vaak vanuit het oogpunt van de organisatie.Veelal worden loyale klanten...
Locomix heeft weer een nieuw opvallend product die verrassend veel informatie herbergt: Niet 1, niet 2, niet 3, maar 4 dubbelzijdige kaarten verbergt deze kaart. De...
De Gouden Deurmat, de prijs voor de beste huis-aan-huis folder, is uitgereikt aan Kruidvat. Nummers 2 en 3 waren de folders van Albert Heijn en...
De EK-single van Wilfred Genee en Johan Derksen, die exclusief te koop is bij Lidl, staat op de eerste plaats van de Nederlandstalige Top 20....
Touch Incentive gooit hoge ogen bij een onderscheiding in de actiemarketing branche. Het bedrijf is genomineerd voor een Esprix. De Esprix is de vakprijs voor de...
Bijna zeventig procent van de Nederlanders zou het waarderen als hun supermarkt op een duurzamere manier EK-gadgets uit zou delen. Eenderde (32%) zou eerder bij...