Genee en Derksen goed voor Spieren voor Spieren
De EK-single van Wilfred Genee en Johan Derksen, die exclusief te koop is bij Lidl, staat op de eerste plaats van de Nederlandstalige Top 20....
De EK-single van Wilfred Genee en Johan Derksen, die exclusief te koop is bij Lidl, staat op de eerste plaats van de Nederlandstalige Top 20....
Touch Incentive gooit hoge ogen bij een onderscheiding in de actiemarketing branche. Het bedrijf is genomineerd voor een Esprix. De Esprix is de vakprijs voor de...
Bijna zeventig procent van de Nederlanders zou het waarderen als hun supermarkt op een duurzamere manier EK-gadgets uit zou delen. Eenderde (32%) zou eerder bij...
‘PromOranje Juichspreker’. Dit is een oplaadbare mini-luidspreker die MP3-muziek kan laten horen via een geheugenkaartje (SD) of een USB-stick. Ook kan via een audiokabeltje een...
Kassa! Wat AH toch allemaal voor elkaar krijgt… De kassa is een hot item geworden in retail- en promoland. Blokker haakte er op in, en...
Nieuwe Code Telemarketing van kracht Per 1 juli 2012 wordt de herziene Code Telemarketing gehandhaafd door de Stichting Reclame Code. Per 1 januari 2012 zijn...
Naar aanleiding van een aanbesteding heeft de Universiteit Twente gekozen voor Robitex Multipromotionals als zijn first supplier van premiums en relatiegeschenken. Robitex Multipromotionals is al jaren...
Van alle goede doelen heeft de KWF Kankerbestrijding het sterkste imago. CliniClowns en het Rode Kruis staan op plaats twee en drie. Onder jongeren is...
Shell lanceert een oranje motorkapleeuw als gadget voor het EK Voetbal dat in juni losbarst. De leeuw, die eerlijk gezegd ook doet denken aan de...